Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Hoeveel cc opvolgmelk bij 9 maanden

Ik ben het even kwijt en kom allerlei verschillende berichtjes tegen....
Hoeveel opvolgmelk is nodig bij een kleintje van (bijna) 9 maanden? Sannekedochter drinkt haar flesjes steeds slechter leeg, maar eet wel een half potje fruit, een half potje groente en een volkoren cracotte. Brood gaat ze nog steeds van spugen, en eten met stukjes eveneens. Nou ja, dat zal vanzelf wel gaan komen denk ik. Ze drinkt nu nog zo'n 500 cc opvolgmelk per dag.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sanneke*

Sanneke*

10-02-2009 om 09:38 Topicstarter

Grappig

Mijn CB had het over minimaal 600cc en bij een vriendin van mij had het CB minimaal 300 cc gezegd... tja... Ik ga er maar vanuit dat we met die 600cc inderdaad gewoon goed zitten hoor.
Wat bij Sannekedochter nog wel eens helpt is als je het stukje brood in haar wangzakje propt, dan spuugt ze er niet van. Maar ja, zie dat stukje brood maar eens in haar wangzakje te proppen, ben een halve Judoka als ik daarmee bezig ben hahahahaha

Sanneke en berber

Hier hetzelfde brood probleem. Komt er ook regelmatig weer uit. Ze verzamelt alles tegen haar gehemelte en dan komt het ineens eruit.. Ik doe een laag boter op de boterhammen.

Ook emma drinkt nu minder. 2x200 en 1x170ml. + groente en fruit. Ze groeit prima dus volgens mij is dit goed. MOet volgende week naar het cb dus ook ik za het vragen.

Ik moet de groente trouwens ook nog helemaal fijnmaken. stukjes zijn geen succes.... Emma is trouwens bijna 8 maanden.

liefs lisa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.