Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Ayy

Ayy

22-08-2021 om 09:32

Huilende baby en niet willen drinken


mijn eerst gedachten zijn de oren! Dat hoor je wel vaker, is dat al gecontroleerd? Vaak als ze liggen/zitten doet het pijn. 

mijn zoontje huilde, trapte en krijste tijdens de voeding, hij had enorme honger maar kreeg buikpijn vanwege koemelk allergie. Ik heb daarop neocate moeten geven, bij alle andere koemelk allergie voedingssoorten was het eiwit nog niet verknipt genoeg voor hem om te verdragen.

ach wat sneu. Is spruw al uitgesloten? 

Marchuba schreef op 22-08-2021 om 14:18:

mijn zoontje huilde, trapte en krijste tijdens de voeding, hij had enorme honger maar kreeg buikpijn vanwege koemelk allergie. Ik heb daarop neocate moeten geven, bij alle andere koemelk allergie voedingssoorten was het eiwit nog niet verknipt genoeg voor hem om te verdragen.

Ja dit heb ik vaker gehoord. 

Gatekeeper schreef op 22-08-2021 om 17:34:

ach wat sneu. Is spruw al uitgesloten?

Ja ik moest daar ook aan denken idd.

fijn dat hij nog goed plast en poept to, dat is ook een belangrijk onderdeel khoop echt dat ze het even goed gaan uitvogelen wat er aan de hand is, blijf je zorgen uiten bij iedere afspraak, zodat ze ook jou hopelijk beter kunnen begrijpen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.