Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
bijna weer tante

bijna weer tante

12-10-2010 om 12:50

Ideeën voor een kraammaand voor 2e kind?

Mijn zus zal binnen nu en een maand gaan bevallen van hun 2e kind, zelfde geslacht als oudste. Nu wil ik, samen met zus en schoonzus, een kraammand samenstellen. Tot nu toe heb ik een luisterboek (misschien ook handig om oudste bezig te houden als mijn zus bezig is met de baby), een gipsafdruk van handje en voetje (ook bij de oudste gegeven), een boekje, een rompertje waar ik de naam og op ga stempelen. Maar veel verder komen we niet. Heeft iemand nog meer ideeen, met name ook voor de vader iets? Wij zijn zelf allemaal al weer een tijdje uit de baby's.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier?

er zijn allerlei blogs van vrouwen die zelf allerlei leuke dingen maken, zie bijv. http://www.sandramaakt.nl/c-703052/webwinkel/

Biene M.

Biene M.

12-10-2010 om 19:26

Een

een fles kandeel, kan vader met het bezoek opdrinken. Voor beide ouders samen een tube handcrème van Dr. Hauschka (betere is er niet en wij kregen allebei ontzettend droge handen van al het handenwassen rond verschonen en voedingen). Mijn man vond de sigaar die hij bij de geboorte van ons zoontje kreeg erg leuk, al heeft hij hem 2,5 jaar later nog steeds niet opgerookt En een nieuw zacht boxpakje is toch ook leuk, al heb je nog genoeg kleertjes van je oudere kind(eren) liggen.

Flesje bokbier...

... is volgens eeuwenoude vroedvrouwenwijsheid goed voor het zog
Mijn schoonzus vond het een grappig cadeautje, ze heeft het nog opgedronken ook (en ze lust geeneens bier haha)

dc

dc

12-10-2010 om 21:19

Bestek

Ik kreeg van mijn zus voor de kinderen bestek met de naam van het kind erop. Ze eten er nu dagelijks mee, ik vind het echt een geweldig cadeautje.

En bij het bokbier zou je ook een "milkscreen" erbij moeten geven als ze borstvoeding wil geven: http://www.milkscreen.com/
Kan ze testen of de melk al weer veilig alcoholloos is
(ik zou er blij mee geweest zijn, ik loste het op door heel ruim 3u per glas te tellen voor ik weer ging voeden.

Bastet

Bastet

13-10-2010 om 09:20

Ideeeen....

Een bon voor een avondje oppas,een biosbon,luxe doucheschuim voor moeder,speelgoed voor baby,kleinigheid voor oudste kind,bestekje.....

koentje

koentje

13-10-2010 om 09:47

Bij

zat er een invuldagboekje in, voor de eerste jaren. met ruimte voor foto's en zo. Heb ik veel plezier van gehad.
Mijn zoon heeft er nog een knuffelbeest van, die nog regelmatig bij hem slaapt (12 jaar)....

een tijdschift over baby's en ouderschap?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.