Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Pookie

Pookie

09-04-2009 om 08:25

Iemand ervaring met de doodoo-beer?

De titel spreekt voor zich. Wie gebruikt de Doodoo-beer die baarmoedergeluiden laat horen als de baby huilt, en hoe zijn de ervaringen hiermee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Agnet

Agnet

09-04-2009 om 11:36

had bij oudste geen beer en dat was een waardeloze slaper, eigenlijk sliep hij gewoon niet. Ik had toen nog nooit van zo'n beer gehoord, ik weet niet eens of ze toen al bestonden.

Bij middelste, 3 jaar later) had ik dus al ruim van te voren zo'n beer gekocht en hij was een prima slaper. Nou weet ik natuurlijk niet of dat door die beer kwam, maar het was een verademing, een slapend kind.

Bij jongste (baby nog) was ik eigenlijk de hele beer vergeten en zij slaapt goed.

Het enige nadeel van de beer vond ik dat ik er zelf wakker van werd. Baby sliep door en ik was wakker. Dat was jammer.

Daphne mv Jochem+Hidde

Daphne mv Jochem+Hidde

10-04-2009 om 08:47

Geen effect

Hoi,

Mijn eerste was een moeilijke slaper, en ik had zo'n beer kado gekregen. Maar ik heb nooit enig effect gezien van de beer. Hij vond hem wel leuk (nu nog
Mijn tweede heeft de beer nooit in zijn bedje gehad.

Daphne

Rembrand

Rembrand

10-04-2009 om 10:57

Pookie.

Ik heb er helemaal niks mee met zo'n beer met baarmoedergeluiden. Als een baby huilt ga je hem toch niet sussen met een baarmoedergeluid ? Dan ga je hem voeden, troosten door bij je te nemen of te dragen of iets anders waardoor hij stopt met huilen.
Huilen is communicatie ( naast lichaamstaal ) en ik krijg er een nare smaak van in mijn mond als mensen dat willen oplossen met een fopmiddel !
M.

Rembrand

"Huilen is communicatie ( naast lichaamstaal ) en ik krijg er een nare smaak van in mijn mond als mensen dat willen oplossen met een fopmiddel"

Huilen betekent toch gewoon dat kind zich niet prettig voelt? Als hij zich wel weer prettig voelt houdt het huilen op. Als dat door een 'fopmiddel' is, wat dan nog? Kind blij, ouders blij. Als het kind wat anders wil, huilt-ie wel door.

Zo merk ik bij mijn baby of ze alleen maar wil sabbelen of dat ze honger heeft (dat schijn je aan het huilen te kunnen horen, maar ik kan dat dus niet): als ze honger heeft laat ze zich niet met een pink afschepen. En ze laat dat duidelijk hoorbaar blijken ook

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.