Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
karin

karin

26-04-2010 om 16:45

Iemand ervaring met de lodger bunker

Hallo

Ik wil graag een lodger bunker aanschaffen(gewoon ideaal een vier seizoenen voetenzak)ben in September uitgeteld,maar heb er geen ervaring mee,heb een kinderwagen gekocht waar een mooie voetenzak(zilver)bijzat zo'n mummy model,dus vraag ik me af of ik gek ben om een lodger binker aan te schaffen,of gebruik je zo'n mummy voetenzak pas vanaf 5 maanden en zo'n lodger al vanaf het begin?
Wie heeft er ervaring mee,want ik zag bij de drogist ook een wikkeldeken van Bambino,maar die was van warme fleece en dat was geen 4 seizoenen voetenzak,dus lijkt me altijd warm!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
karin

karin

26-04-2010 om 16:48

Had deze misschien beter bij zwangerschap kunnen plaatsen!

excuses dit is van 0-1 en ik ben nog zwanger,had deze beter bij zwangerschap kunnen plaatsen!

liora

liora

26-04-2010 om 17:45

Karin

Een vriendin van me had die bunker en ze vond het heel fijn. Baby hoefde nooit een jas aan, dat scheelt weer een handeling. Dus volgens mij is het een heerlijk ding!

En ze doen het ook goed op Marktplaats tweedehands, dus je kunt hem na gebruik nog doorverkopen denk ik.

Liora

vlinder72

vlinder72

26-04-2010 om 18:53

Heerlijk ding

Na de geboorte van onze vierde hebben ik alles gekocht waarvan ik altijd al dacht "dat heb ik nodig" en alle "zinloze" dingen heb ik achterwege gelaten. De bunker leek mij ideaal. Ik had altijd ruzie met die voetenzakken en vaak gebruikte ik dat ding dan ook maar een jaar of zo omdat mijn kinderen het gewoon vertikte om de benen erin te houden. Geen idee waarom. De bunker is geweldig. Onze zoon is nu bijna 1 jaar en ik gebruik hem sinds hij ongeveer 4 maanden is. Wij gebruiken zelf de Bugaboo Bee als wagen en zelfs daarin past dat ding. Er fijn vind ik dat je hem helemaal kan openklappen. Je kindje erop kan zetten en daarna klap je de bunker naar wens dicht. Nu het zulk lekker weer is, laat ik de bunker gewoon open geklapt liggen maar als het een beetje afkoelt dan klap ik hem weer dicht. Een voetenzak heb je dan allang weggehaald want daarin doe je je kind of wel of niet. En inderdaad wat Liora al zegt. Een winterjas is niet nodig. Zelfs een muts heeft mijn zoontje weinig op gehad. Gewoon touwtjes aantrekken en bovenkant van de bunker is een muts. Op vakantie in de VS vonden ze de bunker echt geweldig. Zoveel complimenten gekregen van Amerikanen die vonden dat onze baby er zo comfortabel bij lag. En dat lag hij ook. Nou als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

karin

karin

26-04-2010 om 21:15

Dank je maar

Dank je maar ben in September uitgeteld,kun je hem dan ook in de reiswieg gebruiken,of meer voor in het buggy gedeelte?
Want ik heb zo'n mummy voetenzak(fleecevoering),maar mijn voorkeur gaat toch naar de lodger(voetenzak kreeg ik bij kinderwagen)
Lijkt me echt ideaal als ik het zo lees,kan hij ook in de maxi cosi,of kun je die dan niet vast maken?
Oh ja en ik las dat het ene vier seizoenen is dat je er nog een stuk af knt halen als het te warm is,nou wat wil je nog meer,ik ga voor de Lodger,bedankt!
(Daar kan dat die fleecewikkeldeken niet aan tippen van de drogist)

vlinder72

vlinder72

26-04-2010 om 22:23

In de maxi cosi?

EEn bunker. Nee dat lukt niet. Veel te groot. Maar je kan wel een wrapper kopen. Die gebruikte ik als dekentje in de kinderwagen. Of in de box of in de maxi cosi. Lekker zacht en vertrouwd. Je hebt ook nog de shelter. Die is speciaal voor in de maxi cosi. Ik heb zo'n ding nooit gebruikt maar gewoon de wrapper over hem heen gelegd als het koud was. Mijn oudste kinderen gebruiken de wrapper nu als cape als ze riddertje aan het spelen zijn. En af en toe ligt het dekentje nog in het bedje van onze zoon. Hij vindt het nog steeds een fijn gevoel. Lekker zacht aan zijn wangetjes.

femmetje

femmetje

27-04-2010 om 09:42

Heb hem ook

Buiten het Feit dat hij super gaaf is in welke kleur dan ook is hij ook erg handig. Alleen niet in de maxi cosi daar past hij niet in nee.Afgelopen winter mee gegaan op wintersport en deze koude winter was hij ideaal.
Ik gebruik hem nu nog steeds in de wandelwagen open of dicht mijn meisje is nu 1 jr en 3 maand. Mijn zoontje van 2jr en 9 maand past er ook nog in beetje jammer dat hij roze is hahah maar hij vind het soms ook lekker om hem dicht te doen. Maar hij zit bijna niet meer in de wagen.
Voor mijn zoontje had ik idd de wrapper van lodger toen hij baby was daar legte ik hem vaak in zelfs in de zomer hij is van Juli lekker in de wagen zonder jasje. Ook heel handig ding.
Succes met de rest van je zwangerschap en je evt aankoop.

femmetje

femmetje

27-04-2010 om 09:44

Oh ja

Wat ook handig en leuk is is de maxi cosi wrapper van Snooze baby. Kan jeje kindje lekker in wrappen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.