Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Risama

Risama

12-05-2011 om 10:00

Iemand gouden cadeau tip?

Mijn jongste wordt over een kleine 2 weken alweer 1 jaar. Het is ons 5e kindje en ik weet echt niet meer wat ik hem geven moet.... Nu maakt het hem natuurlijk ook nog maar weinig uit, maar de andere kinderen vinden toch wel dat je een mooi cadeautje krijgen moet als je jarig bent. Iemand nog een goede tip?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

12-05-2011 om 10:44

Flapjesboek

Op die leeftijd vaak een succes, en meestal niet meer in huis in al te beste staat (hier althans niet ) na het vorige kind.

Jeanne

Jeanne

12-05-2011 om 11:25

Spaarvarken

Het volgende spaarvarken van Fisher Price is hier een groot succes:

http://www.intertoys.nl/speelgoed/fisher-price-pratend-spaarvarken-873810.html

Er werd vanaf een jaar of één tot zeker drie jaar dagelijks mee gespeeld door mijn dochter, jongste van 15 maanden speelt er nu ook elke dag weer mee. De geluidjes die erin zitten zijn zacht en zonder batterijen is er ook leuk mee te spelen. Wat ook altijd een succes is zijn stapelbekers, onze vier kinderen hebben allemaal een nieuw setje gekregen, omdat er elke keer wel een bekertje mistte en dan kun je geen goede toren bouwen. Of een mooie bal voor buiten, iets voor in de zandbak,

Watertafel

hier een groot succes, lekker met water spelen in de tuin. Maar die zal je ook al vast hebben.

Risama

Risama

12-05-2011 om 13:20

Manda

Die hebben we dus nog niet, ben meteen even gaan kijken op mp en heb net een bod uitgebracht. Bedankt voor de tip!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Asa Torell

Asa Torell

12-05-2011 om 21:10

Watertafel hier ook succes

daar wordt hier al jarenlang mee gespeeld. Dat zullen de grote zussen en broers dus vast een erg goed idee vinden .

Valkyre

Valkyre

16-05-2011 om 08:38

Hema

Ik zag een watertafel in de folder van de Hema staan. Misschien nog online te bestellen?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kruidvat

Kruidvat heeft nu ook een watertafel in de aanbieding, vziw.

Groeten,

Temet

Risama

Risama

17-05-2011 om 22:14

Marktplaats

Gisteravond hebben we er 1 van MP gehaald. Een echte degelijke van een goed merk (kom er nu natuurlijk niet meer op en ben te lui om naar de schuur te lopen om te kijken wat het ook weer was...) Maar zijn cadeau staat dus klaar, kregen er nog een splinternieuw pakje met bootjes ed bij, nog in dichte verpakking, dat kan mooi door een broer of zus gegeven worden! Wij zijn dus geslaagd, Over 8 dagen is hij jarig, bedankt voor het meedenken!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.