Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Ik ben echt dement

druk ik een duur fotoalbum af van dochtertje, zet ik haar geboortedatum verkeerd op de kaft !

sta ik voor een volle klas te praten over een architect, kom ik niet op zijn naam.

En nu is mijn geheugen al niet mijn sterkte kant, ik lijk nu echt af en toe het pad volledig kwijt te zijn. Misschien moet ik wat gaan trainen en die oefeningetjes van omroep MAX doen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje Katoen

Roosje Katoen

10-11-2009 om 10:11

Pfff

Ik weet afentoe 's avonds echt niet meer wat ik 's middags met mijn vriend heb besproken. Vorige week was mijn leidinggevende op bezoek en ik wist de namen van een aantal collega's niet eens meer!
Echt verschrikkelijk die dementie, hoe lang duurt het voordat onze hersenen weer normaal gaan functioneren? Het is dat ik met bekkeninstabiliteit nog thuis zit, was behoorlijk lastig geweest als ik nu al weer zou moeten werken!

Haha, wen er maar aan

Mijn laatste bevalling is alweer 15 maanden geleden, dus ik zou nu toch wel uitgezwangerd moeten zijn. Ik wil jullie niet bang maken, maar mijn geheugen is hier nog steeds niet terug op het oude niveau. Eigenlijk is het als ik er goed bij nadenk na de eerste ook nooit meer teruggekomen op het oude niveau...

Small price to pay, toch?

Chris

Kiki

Kiki

10-11-2009 om 11:17

Haha, hoe herkenbaar.

Ik merk het nu wat minder, maar bij de eerste had ik het heel erg.

Ik liep tien keer terug, luiertas vergeten, o inhoud van de luiertas vergeten, o schaap vergeten.

Zelfs een keer en daar schaam ik me ontzettend voor dat ik mijn zoontje vergeten was vast te zetten in de auto.
Dus wel de maxicosi netjes op de achterbank gezet, maar niet de gordels eromheen
Ik kwam er tien meter verder achter, maar wat ben ik geschrokken!

Boodschappen

Het mooiste verhaal dat ik een keer hoorde was van een vrouw die boodschappen had gedaan en thuis de kofferbak opendeed: LEEG!!
Bleek dat ze de volle kar boodschappen op de parkeerplaats van de supermarkt had laten staan...

Kiki

Kiki

11-11-2009 om 21:03

He dat deed ik gisteren op kleinere schaal

Ik koop brood bij de bakker en een eierkoek voor mijn zoontje.
Ik geef de eierkoek aan mijn zoontje en rij de winkel uit
en ik kom er vanmorgen bij het ontbijt achter dat ik geen brood heb.
Ik snapte niet hoe dat kan, ik zou toch zweren dat ik gisteren brood gehaald had.
oooo verhip, bij de bakker gelaten

Gelukkig vandaag een nieuw brood gekregen en dit keer ook meegenomen

Boodschappen

Triple, dat heb ik dus inderdaad een keer gepresteerd tijdens de zwangerschap van mijn oudste! Gelukkig was er iemand zo vriendelijk geweest om de volle kar terug te brengen naar de winkel, stond bij de klantenservice op me te wachten... Zo dement ben ik daarna nooit meer geweest, maar ik moet zeggen: nu 8 maanden na de geboorte van de jongste is mijn geheugen nog steeds niet wat het geweest is.

Manda Rijn

Manda Rijn

12-11-2009 om 11:46 Topicstarter

oh erg die kar met boodschappen !

Gaat niet meer over...

Mijn jongste (van drie kinderen) is net drie, en ik ben nog steeds ontzettend vergeetachtig. En dat terwijl ik vroeger bekend stond om mijn attente verjaardagskaartjes, mijn uit-het-hoofd-boodschappenlijsten en de telefoonnummers van willekeurige bekenden die ik zo kon opdreunen. Als ik mijn iphone met agenda en notitiemogelijkheid niet had...

Haha

hier bij de oudste dement geworden en na de jongste van 9 mnd. nog steeds maar minimale verbetering.
je leert wel beter liijstjes maken alleen nu nog iets erop vinden om de lijstjes niet te vergeten.
hier gebruik ik een planner, een kalender, een agenda, mijn telefoon en mijn vriend(die altijd loopt te zeuren dat ik altijd wel iets vergeet).
ben vorige week voor het eerst helemaal kompleet met kinderen en kleding alles bij mijn ouders 1 nachtje geweest en kom thuis wat denk je (nee kinderen waren er) alle kleren en melk luiers alles vergeten stond nog bij mijn moeder in de gang opgestalt haha.
tja ze belde al of ik het nog kwam halen (1 uur rijden haha)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.