Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Ik draag de hele dag een badjas

Jongste is zes maanden en door toenemende activiteiten (draaien, kletsen, zwaaien, etc) spuugt hij meer dan normaal. Waarschijnlijk houdt hij het meeste van mij, want op de een of andere manier ben ik iedere keer de klos.

Met als resultaat dat ik vanaf vandaag continu mijn badjas (over mijn kleren) draag als hij uit bed is. Dit om te voorkomen dat ik me vier keer per dag moet verkleden. Zoals de afgelopen week iedere dag het geval was. Dus ik slof de hele dag in mijn badjas rond en ruik voortdurend zuur.

Gelukkig heeft jongste er zelf geen last van, die laat alles lachend uit zijn mond lopen...

Ik verlang naar de dag dat alleen vast voedsel wordt genuttigd en het spugen minder wordt.

Heerlijk, warme fruitspuug in je decollete........

Linda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
LindadR

LindadR

16-01-2009 om 14:16 Topicstarter

Gelukkig

ik vreesde even dat ik de enige was, hahaha.

"Je hoeft maar twee dingen te weten; de ingang en de uitgang" en ook die scene dat ze net bij de deur staat, kind op de fiets en dan, ja hoor, poeplucht. Dat gebeurt mij nu deze dagen ook al-tijd. Wil ik net weggaan, oudste bewogen om alles aan te trekken, riek een lucht bij jongste en sta ik weer - zwetend, want ik had OOK mijn jas al aan - een luier te verschonen. Jongste over de zeik, want die was al moe en moet dan natuurlijk helemaal uit de kleren, zucht....

Oh dat spugen he

Die van mij deed dat ook zo erg toen ie klein was. Achteraf gezien dronk hij volgens mij gewoon teveel, en dat kwam er dan weer uit. Ik vond het vreselijk, niet zozeer vanwege de troep, maar omdat ik met pijn (soms) en moeite die melk er had ingepompt (borstvoeding). Ik heb zelfs een paar keer overwogen om datgene wat ik met mijn hand had opgevangen weer terug te schenken

ayla

ayla

17-01-2009 om 08:41

herken het helemaal. Wij gebruikte hydrofielluiers als spuugdoekje en mevrouw had eigenlijk 14/7 een slabbetje om. ach je moet toch iets

Loentje

Loentje

21-01-2009 om 14:00

Ha, danku!

Dankjewel voor de tip: gewoon een badjas aan. Ik loop hele dagen in mijn versletenste T-shirts zodat ik nog wat goeie kleren heb als ik eens ergens heen moet. dat voelt ook helemaal verkeerd. Ga ik mijn dochter van school halen en besef ik dat ik nog met mijn ochtendhoofd rondloop en mijn bril vol vingerafdrukjes staat. 't Gaat vast weer over ;o)

LindadR

LindadR

21-01-2009 om 15:12 Topicstarter

Twee stuks

Ik heb twee badjassen, dat scheelt ook. Een in de was en een onder de spuug. De laatste dagen mikt hij iedere keer in mijn decollete, (blergh) en dus moet ik de boel hoog dicht snoeren.

Linda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.