Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Kiki

Kiki

04-10-2008 om 17:47

Ik snap er niets van?! Baby uit buggy gekropen.

Mijn zoontje van zeven maanden lag in zijn wagen te slapen. Op een gegeven moment hoorde ik dat hij wakker was, maar hij lag lekker te pruttelen in zijn wagen.

Ik ben er dus verder niet naar toe gegaan, want meneer had het nog naar zijn zin.
Toen hij het zat was en ik naar hem toe ging lag hij naast zijn wagen op de grond te spelen.
Ik heb geen idee hoe hij uit die wagen is gekomen, hoe hij op de grond is gekomen zonder zich pijn te doen of zonder op zijn hoofd te vallen.

Even situatieschetje, we hebben dus een easywalkersky en dan de buggy ervan. Die kan je helemaal plat maken, zodat hij ligt. Hij lag niet helemaal vast, maar wel de riempjes om zijn armen heen.
Hij heeft zich dus uit zijn riempjes gewurmd en is op een een of andere manier uit de buggy gekomen op de grond om daar te spelen

Ik ben me kapot geschrokken, maar ik vraag me met name af HOE hij het voor elkaar heeft gekregen. Hij kan nog niet kruipen, hij kan nog niet zelf zitten. Ik snap er niets van. Hebben jullie baby's ooit wel eens zoiets gedaan en hoe hebben die het voor elkaar gekregen? Wie helpt mij dit raadsel op te lossen????

groetjes
Kiki

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
judiths mama

judiths mama

05-10-2008 om 16:45

Ernaast zitten om te kijken?

Kan je dat niet een keer doen, er vlak naast zitten, hem erin leggen als hij wakker is en dan eens kijken hoe hij draait enzo? Anders kom je er niet achter denk ik... (Wel startklaar staan om te vangen, want ik denk dat hij toch echt zo vaak gedraaid en gewoelt heeft tot hij eruit is gevallen).

Saskia

Linus

Linus

05-10-2008 om 20:26

Sky bezitter

Kiki, jouw kleine jongen is een beetje fan van Houdini zeker?
Wij hebben een easy walker en als die helemaal plat ligt is de afstand aan de achterkant niet zo ver van de grond. Omhooggefriemeld en er zo langs achteren uitgefriemeld. Maar dan nog zou je denken eerst met zijn hoofd op de grond, tenzij hij misschien eerst in de flap van de kap beland is (als je begrijpt wat ik bedoel).

Linus

Kiki

Kiki

06-10-2008 om 08:49

Nou, het is inderdaad een klauteraar

en al zo jong, dat beloofd wat dalijk.

We zijn er inmiddels achter. Linus, je hebt gelijk. Het ging precies zoals je zei.

We hebben Judiths mamma's tip uitgevoerd, videocamera ervoor, wij erachter.
Hij wurmt zich uit de riempjes, draait zich om en schuift op een een of andere manier er achter op zijn buik eruit.

Eerst duwt hij zich helemaal omhoog, zodat het drukknoopje losschiet. Het is ongelooflijk, als ik het niet op film zou hebben zou ik het niet geloven.

Ik ga denk ik een kopie van de opname aan easywalker sturen, dat vinden ze vast wel komisch

Het is toch ongelooflijk die kleintjes

groetjes
Kiki

Youtube

En op youtube?
Ik ben heel benieuwd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.