Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Sunja

Sunja

10-01-2009 om 21:23

Inslikken badwater

Zijn die babybadproducten er eigenlijk op gemaakt dat baby's grote hoeveelheden inslikken? Ik ben vanaf vandaag begonnen met het proberen van Natusan Bedtime-producten voor mijn zoontje van 8 maanden (wie weet werkt het, en anders ruikt het zeker lekker) en hij slikt best veel in. Hij proeft aan het schuim en zuigt op zijn washand. Weet iemand of hij daarvan pijn in zijn buikje kan krijgen?
Dank,
Sunja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
zon

zon

11-01-2009 om 19:52

Ach

ik heb me er nooit zorgen om gemaakt en ik heb ook nooit gemerkt dat ze er echt last van hebben gekregen terwijl onze dochters inmiddels liters badwater hebben gedronken.
Bij ons zoontje van 5 maand merk ik wel dat hij als hij veel water heeft binnen gekregen, dat vaak weer uitspuugt. Maar last heeft hij er verder ook niet van geloof ik.

''Zijn die babybadproducten er eigenlijk op gemaakt dat baby\'s grote hoeveelheden inslikken?'' Ik weet niet hoeveel je er in doet maar een normale hoeveelheid zeep verdund met laten we zeggen 25 liter water, gedeeld door de hoeveelheid die hij binnen krijgt is echt niet veel.

Je kunt ook...

pas op het laatst wat "zeep" toevoegen, eerst een tijdje lekker spelen in water, op het laatst even wassen en klaar.

S@s

S@s

15-01-2009 om 13:13

Wat een goede tip...

... om die zeep op het einde van het badfeest toe te voegen! (en dat ik daar niet zelf op gekomen was!)
Sas

Sunja

Sunja

15-01-2009 om 21:36

Echt een supertip, ik doe het nu altijd en werkt perfect!

Oppassen met olie

Zeep inslikken is niet supergezond maar kan volgens mij ook niet zo heel veel kwaad. Je moet wel echt oppassen met badolie en kleine baby's. De olie kan in de longetjes komen en dat is best link.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.