Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Kakelen [laryngomalacie]

Mijn dochter van drie maanden heeft laryngomalacie oftewel ze maakt kakel geluiden. Iemand hier ervaring mee?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dochter?

Leuk. Gefeliciteerd!

Hè?

Waarom zo'n reactie Dirksmama?
Ik ken het fenomeen niet, Tinus1979, maar zie dat de prognose gelukkig goed is. Hoop dat je toch wat informatie vindt.

Doe niet zo lullig p

Ik wist niet dat Tinus weer vader geworden was. Dan mag ik toch wel feliciteren?
Over de aandoening weet ik verder niets, en mijn internetsnelheid is niet zodanig dat ik naast deze pagina ook nog eens een googlepagina kan openen.

Kari1

Kari1

21-09-2011 om 18:25

Maar dirksmama

Ik denk niet dat Tinus en Tinus1979 een en dezelfde zijn. Tinus had zo'n berichtje volgens mij nooit gepost, die had allang alle ins en outs zelf opgezocht.
Kari

Tinus1979

Tinus1979

21-09-2011 om 19:01 Topicstarter

Andere

inderdaad een andere Tinus, maar alle ins en outs heb ik al opgezocht. Was alleen benieuwd hoe andere ouders het ervaren.

Johanna12

Johanna12

22-09-2011 om 20:48

Laryngomalacie

Hoi! Weet niet of je specifieke vragen hebt? Mijn dochtertje van inmiddels 6 maanden had/heeft dat ook. Erg schrikken in het begin en wennen aan het geven van nexium maagzuurremmers. Maar inmiddels lijkt het weg te zijn. De arts vertelde ons dat het de eerste 6 maanden eerder erger zou worden omdat de behoefte aan zuurstof dan sneller groeit dan dat het strottehoofd Ed uithardt. Na twee jaar zou het hoogstwaarschijnlijk helemaal goed zijn.

Succes!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Andere Tinus. Felicitatie blijft hoor.
Lijkt me niet prettig dat je kindje hier last van heeft!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.