Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Danielle Boer

Danielle Boer

06-12-2010 om 15:50

Kattenhaar niet meer uit baby?

Hallo mensen, ik ben nieuw hier. Ik heb een baby van bijna 6 maanden, en het is echt een schatje! We hebben ook 2 katten en 2 honden. Alleen ik hoorde laatst van een vriendin van mij, dat als een baby een kattenhaar in zich krijgt, er nooit meer uit gaat. Zij laat haar katten ook niet meer naar binnen, ze krijgen eten in de bijkeuken. Ik vond het eerlijk gezegd maar een vreemd verhaal... Natuurlijk heb ik wel mijn katten afgeleerd om in de box etc. te liggen, dat vind ik gewoon niet hygienisch.
Maar wat denken jullie over dat kattenharen niet uit babys gaan? Zou het waar zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
vlinder72

vlinder72

06-12-2010 om 18:11

Ik denk het wel

net zoals die kersenpitten die als je ze inslikt uitgroeien tot een kersenboom in je maag. En kauwgom vormt een grote bal in je mag. Toch?

Ha, ha, ik geloof er niets van. Ik zou een kat niet in het bedje van kind laten slapen maar kom op zeg. Blijven die haren dan ook in ons lichaam zitten of alleen in het lijfje van een baby?

Fleur Mas

Fleur Mas

06-12-2010 om 18:14

Ook ik

heb er nog nooit van gehoord en volgens mij broodje aap verhaal, ik heb wel gehoord dat het juist goed is om vanaf baby af aan met dieren in aanraking te komen, kinderen schijnen minder allergieen te ontwikkelen,maar dat is weer een heel ander verhaal

Tirza G.

Tirza G.

06-12-2010 om 19:24

Nou

Ik heb wel eens begrepen dat mensen die op hun haar kluiven, op den duur een haarbal in hun maag kúnnen hebben. Niet allemaal natuurlijk, maar het kán. Maar ja, ik neem toch aan dat je kindje niet op de kat kluift.

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

07-12-2010 om 10:57

Nou...

Een kat krijgt zelf haarballen als ie teveel haar binnenkrijgt. Maar zolang je baby niet op de kat kluift en jij regelmatig zuigt is er niks aan de hand hoor.

Danielle Boer

Danielle Boer

07-12-2010 om 15:15

Haha okee bedankt

Nou in ieder geval bedankt voor de reacties, ik vond het ook al zon sterk verhaal.. Maargoed, het is altijd even fijn om te horen dat je niet de enige bent die er zo over denkt .

xxx

Katten likken de hele dag

hun vacht schoon. Dus dan krijgen ze een haarbal, meerendeel poepen ze gewoon uit. Dat is iets heel anders dan wat kattenharen in je mond krijgen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.