Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
liora

liora

02-11-2009 om 23:14

Kinderen [geweldig!]

Even zomaar: wat is het leven toch geweldig met kinderen. Mijn twee mannetjes liggen te slapen, ik ben dood- en doodmoe, maar wat ben ik gelukkig met mijn zoons.

Zo'n lekkere baby die bijna elke dag weer wat nieuws kan of doet, die ik nu steeds beter leer kennen. En dan die grote vertrouwde 6-jarige, met wie ik zoveel lol heb en die al zo lang mijn zoon is.

Ik kan mijn geluk niet op en het leven lacht me toe.

En zo maf: sinds de geboorte van mijn tweede, nu bijna vijf maanden geleden, heb ik altijd een parkeerplek voor de deur. Het is nog nooit gebeurd dat ik verder dan 15 meter vanaf mijn voordeur stond. Lijkt geen toeval, alles zit gewoon mee.

En nu snel gaan slapen!

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mayte*

Mayte*

03-11-2009 om 07:38

Iets in de lucht

Ik had gisteren precies dezelfde gedachten als jij. Wat is het toch heerlijk om (weer) twee kinderen te hebben om voor te zorgen. Wat een rijkdom, zo'n kleine, stralende, vrolijke baby en een zesjarig meisje dat zo goed in haar vel zit.
Wat grappig van die parkeerplaats. Het zullen de goede vibes wel zijn!

Fijn te lezen dat het zo'n goede keuze is geweest om toch een tweede kindje de kans te geven, geboren te worden. Ik herinner me nog goed de twijfel en zelfs het schuldgevoel naar je oudste. Kon je het wel aan? Deed je er wel goed aan? En nu, zo'n blije posting!! Ik geniet, zo'n beetje synchroon, met je mee Liora!

Sascha2

Sascha2

03-11-2009 om 12:08

Liora

Ik word helemaal vrolijk van dit berichtje!

H

H

03-11-2009 om 13:20

Liora

Lief berichtje ik begrijp je helemaal, ik krijg geregeld tranen in mijn ogen als ik naar mijn jongens kijk.
Oudste alweer 8 jaar en dan zo'n kleintje waarop we de hoop al zo lang hadden opgegeven. En ze zijn zo gek op elkaar, wat een rijkdom!!!!(Hi hi ondanks het slaapgebrek.....)

Heerlijk hè

en na zoveel tijd en moeite ! Joh dit zijn gouden jaren, heel veel genieten, niet zoveel zorgen, heerlijk zo klein en dicht tegen je aan.

ach ik ben ook zo gelukkig met mijn dochters. De oudste is zo'n theaterbeest aan het worden (zit sindskort op theaterles en ze vindt het geweldig) en doet het zo goed op alle gebieden. De baby die ook zo vrolijk is. Toennet was ze aan de borst, laat los en kijkt mij aan en zegt "lalorrrr".

En ze zijn zo gek op elkaar, de baby slaakt altijd een vrolijk kreetje als oudste op haar afkomt "hallo mandarijntje, hallo kleine dikkerd, ik ben er weer !".

Ach ja

Ja, dat is inderdaad vertederend om aan te zien, als ze het zo goed samen kunnen vinden. Hier ook: grote broer van vier maakt oervervelende grapjes, en babyzus lacht zich een kriek. Vanochtend lag ze bij me te drinken toen broer binnenkwam, en hup- meteen het koppie opzij 'Broertje! Hoera!'

De broederliefde vervaagt wel iets als hij vindt dat we teveel aandacht aan babyzus geven, maar over het algemeen is hij ook dol op haar. Daar hebben we weer erg mee geboft.

Groeten,

Temet

Liora

Iets in de lucht, zegt Mayte, maar ik zag in een eerder draadje dat je voor het eerst in tijden weer eens goed geslapen had. Nou, als er iets goed is voor een zonnige kijk op de wereld is het dat wel!

Daarom ligt dochter zo vaak bij ons in bed. Ik ga niet meer tobben s nachts, ze komt er maar gezellig bijliggen zodat ik een grotere kans heb uitgerust wakker te worden. Dat is niet alleen voor mij beter, maar ook voor mijn omgeving

Groeten,

Temet

liora

liora

03-11-2009 om 20:17

Fijn

Lekker zo'n geluksdraadje!

Het is gewoon geweldig dit gevoel, heerlijk. Ze zijn ook zo lief tegen elkaar, kleintje vindt de grote nu al geweldig en ze hebben al helemaal hun eigen grapjes en dingetjes. Zo leuk!

Ja een baby is ook heerlijk en ik voel ook echt dat het helemaal goed is zo.

Liora

Asa Torell

Asa Torell

04-11-2009 om 20:39

Heerlijk om te lezen

hoe gelukkig je bent Liora, ik ben blij voor je, en ook voor je jongens dat er zo van ze wordt gehouden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.