Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Kiki

Kiki

11-05-2010 om 09:57

Kloven/ontsteking of iets anders


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

16-05-2010 om 09:34

Kari

Het wordt nogal bezijden het onderwerp zo, maar goed. De meeste dingen die bij symposia en congressen besproken worden zijn natuurlijk helemaal niet nieuw, die zijn al lang gepubliceerd.

De artsen komen niet, of dat erg is is de vraag. Ik vermoed dat de reden van hun afwezigheid meer te maken heeft met het gegeven dat er niet-overlappende netwerken zijn dan met het wetenschappelijk gehalte van de dag.

Kari1

Kari1

16-05-2010 om 09:58

Biene

Dan blijven we het oneens. Ik heb uiteengezet waarom ik denk dat er belangrijker reden zijn dan niet-overlappende netwerken waarom artsen niet naar een dergelijk symposium komen, en dat dat o.a. wél te maken heeft met de onderwerpen en het gehalte van de dag (wat weer samenhangt met de accreditatiemogelijkheden).
"Deze lezing gaat in op de normale fysiologie, veilige glucosewaarden, de rol van hormonen en op situaties waarin vraag en aanbod van glucose afwijkend zijn." Dat is interessant voor mensen die zich met borstvoeding bezig houden vanuit kraamzorg, kraamverpleging, vrijwilligersorganisaties etc. Nieuw dan wel een aanvulling/opfrisser. Voor kinderartsen is dat zeer basale stof van alledag.
Kari

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.