Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

07-02-2012 om 17:40

Kolfruimte inrichten

Mijn man moet een kolfruimte inrichten voor wat medewerksters. Ik vroeg me af ( namens hem) wat een prettige kolfruimte allemaal biedt. Ikzelf heb echt zeer treurige ervaringen met werkgevers en vind het dus heel fijn dat mijn man graag een goede ruimte wil bieden, alleen heb ik zelf niet zoveel tips. Dus naast de wettelijke vereisten, wat zouden jullie op prijs stellen?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fransien

Fransien

10-02-2012 om 12:57

Asa

Nou, woest was ik, gelukkig lagen de flesjes in een open prullebak met alleen wat papier enzo gewoon in zicht, en ik wist dat ze minder dan 2 uur geleden nog in de koelkast lagen, dus ik durfde ze nog wel te gebruiken, maar toch.
Het bleek dat de betreffende externen in hun eigen land totaal geen werkende moeders gewend waren die kolven. Slap excuus inderdaad. Ze waren in ieder geval gewend dat mannen altijd voor vrouwen gingen en overal voorrang hadden. Hier niet inderdaad. Er is een gesprek geweest tussen hun, hun manager en mij. Ik heb mijn standpunt heel duidelijk gemaakt, zij hadden enorm onbegrip, met name over het feit dat ze met een vrouw aan tafel moesten, hun wensen waren toch al duidelijk. De manager heeft besloten hun fieldmanager in te lichten met het vriendelijke verzoek deze heren een spoedcursus 'hoe gedraag ik mij in nederland' te geven.

Asa Torell

Asa Torell

10-02-2012 om 21:27

Poeh

Dat dat dan zo ver gaat dat ze dat afreageren op het eten van baby's, dat vind ik toch echt wel erg.
Maar ja, hier is ook geen voorraad meer dus 1x weggegooide voeding betekent acuut het eerste flesje kv voor zoon op het moment, dus ik moet er helemaal niet aan denken (nog niet eens vanwege de kv op zich maar ik weet niet eens of hij het wel lust!). Gelukkig maar dat het nog wel te gebruiken was!

Asa Torell

Asa Torell

10-02-2012 om 21:34

Lelietje

Ik had nog helemaal niet op de vraag gereageerd. Hier geen ervaring met officiële kolfruimtes behalve eentje, maar dat bleek een soort bezemkast te zijn, zonder ramen, zwarte muren en 1 stopcontact met 1 kale tafel en 1 houten stoel... nu gebruik ik meestal het kantoor van onze secretaresse als ze al naar huis is.
Wat ik fijn vind / zou vinden: lekker warm, licht, genoeg stopcontacten op allerlei plekken (die snoeren zijn meestal niet zo lang). Fijne zitplekken, met banken maar ook stoelen aan tafels. En liefst nog een buro met computer die je kunt gebruiken.
Koelkast en koffiebenodigdheden heb ik nu gewoon elders tot mijn beschikking en dat vind ik net zo prima. Dat hangt dus af van hoe de rest van het werk er uit ziet buiten de kolfruimte, als dat er verder niet is of niet makkelijk te gebruiken, zou ik die zeker wel in de kolfruimte zetten.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

11-02-2012 om 16:58

Asa, galaxias e.a

Jullie ook nog bedankt voor het meedenken; ik geef het door aan m'n man.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.