Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Luda

Luda

28-10-2008 om 11:32

Kolven in amsterdam

Ik wil binnenkort een dagje naar Amsterdam. Beetje winkelen en eten. Heeft iemand een idee of ik ergens kan kolven?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik woon in de buurt maar..

Hoi,

Zoud niets weten. Ik woon zelf onder Amsterdam. Je zou zo bij mij mogen kolven maar dat is een beetje onhandig. Kost je toch een half uur heen en een half uur weer terug naar de stad. De Prenatal heeft over het algemeen zo'n ruimte dus misschien moet je daar eens kijken.

Groet Carin

Biene M.

Biene M.

28-10-2008 om 16:54

Even denken...

Ik heb laatst in de workshopruimte van tassenmuseum Hendrickje gekolfd, op de herengracht geloof ik. De ruimte kon niet op slot, maar er was water en elektriciteit en met een stoel tegen de deur ging het best.

In een ziekenhuis kan het vaak wel, misschien kun je vooraf bellen met het prinsengrachtziekenhuis of het onze lieve vrouwe gasthuis om na te vragen. In het AMC kan het sowieso, maar je gaat vast niet in Zuidoost winkelen.

Je mag vast even kolven bij het borstvoedingscentrum in oost, alleen zou je vooraf even moeten checken of je daar wel apart kunt zitten (tenzij je net zo lief in de winkel kolft natuurlijk).

Als je op een woensdag, vrijdag, zaterdag of zondag in A'dam bent mag je ook even bij mij komen kolven, maar ik woon niet in het centrum (zuid).

Als ik in een grote stad een dagje op stap was, zou ik denk ik naar binnen lopen bij een groot, chic hotel en daar even vragen. Ze zijn daar zo servicegericht dat ze vast wel wat voor je regelen, al ben je geen gast. Of gewoon doorlopen naar de toiletten, die zijn er doorgaans groot, schoon en comfortabel. Marriott bij het Leidseplein, Ramada Inn aan het begin van de spuistraat, zoiets.

Succes, laat je nog even weten waar je uiteindelijk heen gegaan bent en hoe het ging? Ik ben benieuwd!

Biene

linda c

linda c

29-10-2008 om 19:14

wanneer ga je? Ik werk volgende week do weer, vlak achter de dam en er is me een kolfruimte beloofd

Ik heb bij de vorige weleens gekolfd in de Bijenkorf, in een pashokje op de lingerieafdeling. Leek me wel toepasselijk, en ik vond dat toch prettiger dan een WC. Hoewel je bij het Krasnapolsku met een beetje bravoure zó naar binnen loopt. Je vraagt bij de mensen van de receptie om de toiletten et voila.

Er is in het centrum geen Prenatal, wel een babyruimte bij HenM??

succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.