Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
stefanie!

stefanie!

11-06-2009 om 21:55

Korte slaapjes...

Mijn dochtertje is nu 6 maanden en slaapt steeds maar een uurtje... Denk ongeveer 4 keer per dag een uurtje en dan de nacht helemaal door. Soms denk ik wel is "slaap nou is even een paar uurtjes!!"
Hebben jullie tips??? Ook herkenning???

Stefanie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier ook

Stefanie:
Mijn zoontje is nu dik 7 maanden en deed ook heeeeeel lang 4 a 5 slaapjes van een uurtje. OOk ik verlangde naar het moment dat ie wat langer ging slapen. Sinds dat ie 6 maanden is slaapt ie ook iets langer. 's Ochtends 2 uurtjes, 'smiddags 1.5 uur en laat in de middag nog een uurtje. Ik begrijp je helemaal dat je graag zou willen dat ze langer slaapt, maar vrees dat je dat niet kunt afdwingen. Helaas. Opzich is 4 uur slaap op een dag overdag ook echt heeeeel keurig. DEnk ik. Probeer je niet druk te maken en probeer te zorgen dat je van dat uurtje bv een kwartiertje iets doet in huishouden en de rest vand e tijd is voor jou. Of om en om. Ene slaapje doe je wat nodig is en het andere slaapje is helemaal voor jou. Misschien kan je dan een beetje bijtanken.
Sterkte en succes ermee

Risama

Risama

12-06-2009 om 19:57

Tja

Niet schrikken, maar mijn zoontje van nu 10 maanden slaapt al geruime tijd 45 minuten tot een uur per dag.... (1 slaapje dus...) En 's nachts slaapt hij niet door, hij heeft nu 3 keer een nacht doorgeslapen. Ik zou dus zo met je willen ruilen, maar daar heb jij naturlijk niets aan, want jij zou graag een lang slaapje willen en dat snap ik ook wel hoor. Tips zijn hier dus ook welkom, al vrees ik dat ze bij mijn portret niet erg veel uit zullen halen!

Risama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.