Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Kwaaltjes met bijna 6 maanden

Het is kwaaltjestijd hier in huis en ik ben misschien wel een wat overbezorgde mama?! In ieder geval wel onzeker hierin.
Mijn zoontje van bijna een 6 maanden oud heeft een ontstoken teentje nadat hij zijn nageltje denk ik stukje afgescheurd heeft tijdens spelen. Hij lijkt er geen last van te hebben, ook niet als je er aan komt, maar toch.
Ook vanavond ipv ontlasting eigenlijk meer propje slijm met miniscuul rood puntje. Hij heeft donderdag wel een paar hapjes banaan gehad? Verder krijgt hij borstvoeding live en uit vriezer (als ik ben werken)en 1 flesje kunstvoeding per dag want productie is anders echt te weinig voor hem voortaan.
Verder afgelopen 2 nachten rond de klok van 2 wakker en honger. Zijn eerste 2 tandjes zijn op de dag dat hij 5 maanden werd doorgekomen met niet al te veel problemen. Ze waren er eigenlijk opeens. Aleen wat rode schrale wangen, maar die heeft hij nu weer. Eigenlijk niet echt weg geweest en wat kleine rode stipje in zijn hals, maar dat komt denk ik van het speeksel.

Maar graag tips en ervaringen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
brainblond

brainblond

27-03-2010 om 23:03 Topicstarter

Aanvulling

O ja en sinds een paar dagen allemaal "nee" schudden met zijn hoofdje. Heeft volgens mij dan nergens last van, heeft er zelfs wel humor in lijkt het. Toch ziet het er soms raar uit zeker als hij aan de borst ligt.
Is dit herkenbaar?

Zelf

Ik heb zelf een ontstoken vinger en ik vind het niks leuk. Je bent er toch wel mee naar de dokter geweest?

brainblond

brainblond

29-03-2010 om 19:55 Topicstarter

Morgen

Het is vanaf zaterdag rood. Dus meteen 2x dgs voetje in de biotex. Weekenddokter bellen leek me ook zo wat gezien hij er geen last van leek te hebben. De ergste roodheid begint al weg te trekken en teentje is niet dik of zo. Morgenvroeg mogen we naar het cb omdat hummeltje een half jaar is dus dan kan cb-arts meteen kijken.
NB. Als ik geen verbetering of last had gezien was ik natuurlijk vandaag nog gegaan!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.