Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Laatste papfles

hallo

ik zit met het volgende: mijn zoontje van ruim 8 maanden drinkt savonds zijn laatste fles pap om 20.00 uur niet op. Meestal paar slokjes en dan wil hij niet meer. Hij krijgt in de ochtend een papfles van 200 ml, verder in de loop van de dag een fruithap met een fles van 200ml, later een boterham en drinkt dan paar slokjes diksap en dan rond 18.00 uur een groentehap. Drinkt hij zo wel genoeg en is het erg als hij eigenlijk een maaltijd overslaat? Hij is niet heel groot voor zijn leeftijd en ben ik beetje bang dat hij hierdoor niet goed groeit.

bedankt voor jullie reacties
Luusy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

10-04-2009 om 21:14

hij om 20.00 uur niet te moe? Het lijkt mij dat een kind van die leeftijd dan al in zijn bed hoort te liggen. Kan je die fles niet een uurtje eerder geven en dan alleen met melk erin zodat hij ook niet zo snel een vol gevoel heeft?

Dendy

mpronk

mpronk

11-04-2009 om 08:08

Papfles

waarom een papfles hij kan toch van een lepel eten.
Eet hij nog yoghurt?

marion

luusy

luusy

11-04-2009 om 08:35 Topicstarter

ja hij eet na de groentehap nog iets van 80ml yoghurt, vindt hij erg lekker. Ik zou inderdaad eens kunnen proberen of hij de pap uit het bordje eet, heb ik niet aan gedacht.

Bedankt

Ach

mijn dochter heeft tot haar 3e s'ochtends ontbeten met een fles pap. Pas toen ze 3 werd vond ze het niet lekker meer en ging ze over op brood in de ochtend. Overigens was ze regelmatig erg vroeg al wakker en dan hadden we ook geen zin om met haar naar beneden te gaan om een boterham te smeren omdat dat zo 'hoort'.

vooral doen waar je kind tevreden mee is !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.