Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
OWP Research

OWP Research

27-01-2009 om 23:08

Marktonderzoek babyfood machine

betaald bericht

Veel ouders kennen het probleem: passen en meten met water en voeding en toch snel zijn bij het maken van de fles(voeding). Op dit moment wordt een marktonderzoek uitgevoerd naar de haalbaarheid van een zogenaamde Babyfood Machine, een soort espresso-apparaat dat automatisch uw babyfles maakt. Kijk op www.owp.nl/OBM/index.htm voor meer informatie en laat ons weten of u geïnteresseerd bent in die gemakkelijke Babyfood Machine. Dank voor uw reactie!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Plien

Plien

27-01-2009 om 23:58

Overigens

... zou ik nooit van mijn leven een machine gaan kopen van 60 euro voor iets wat ik ook in een handomdraai zelf kan. Kost amper 1 minuut tijd. En met VERS water in plaats van uit een reservoir. En tis nog een sta-in-de-weg ook. Nee, mij krijg je niet als klant!

mama van Linde

mama van Linde

28-01-2009 om 12:19

Hoeveel tijd?

Ik vind op de site niets over hoe lang het nou precies duurt voordat de fles klaar is? Maar als ik het zo lees lijkt het me sneller om zelf een fles te maken dan met deze machine. En het is wel veel geld voor een machine die dan toch maar relatief korte tijd gebruikt wordt.

Kersen

Kersen

28-01-2009 om 13:16

Nee!

ik zou hem nooit kopen. Ik zie geen enkel voordeel aan

Lijkt me heel handig

Voor weeshuizen en kinderdagverblijven zonder kolvende moeders.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan trui optillen. NOG sneller...

Prulletje

Prulletje

28-01-2009 om 20:37

Nee

Nee. Voor thuisgebruik niet. Een overdreven en onnodig apparaat dat je slechts heel kort gebruikt. Maar ook voor een creche niet. Volgens mij is een grote kan melk maken en verdelen over flesjes handiger. Bovendien moet een apparaat voor babymelk wel superschoon zijn. En als ik naar het gemiddelde koffieapparaat kijk dan is dat ook niet zo.
Overigens sluit ik me aan bij Dirksmama. Trui omhoog, dat is pas makkelijk

Prulletje

Misschien als nespresso

Misschien is het wel schoon als je net als bij nespresso van die cartidges hebt.

O, wow, wat een heerlijke manier van nog meer grondstoffen verspillen!

Vreselijk

Waar zullen we op den duur nog wel tijd voor hebben? We hebben al zo weinig (of maken zo weinig tijd in sommige gevallen) om voor onze eigen kinderen te zorgen, en nu dit nog. Triest hoor. Waar gaat dit naar toe!!!

angel3

angel3

29-01-2009 om 11:32

Echt niet

ik vind het duur voor die paar maanden dat je het ding gebruikt. Hoe lang is een baby nou helemaal aan de fles? max een jaar en bij een heel aantal gezinnen nog minder (6 maanden?). Ik heb ook niet vaak standaard flessen gehad en met een magnetron duurt het welgeteld 20 seconden.... Zie echt geen toegevoegde waarde....

dc

dc

29-01-2009 om 21:01

Toch wel

er zijn zat mensen die geen magnetron hebben, zoals ik. En ik zou liever zo een apparaat aanschaffen dan een magnetron. Als je geen zin hebt om bv te geven, en je wil twee of drie kinderen, dan is zo'n ding best wel de moeite waard.

angel3

angel3

30-01-2009 om 16:33

Waterkoker of fleswarmer?

lijkt me een handiger alternatief toch??

dc

dc

30-01-2009 om 21:39

Heb ik

maar het is hetzelfde idee als met koffie. Waarom een nespresso machine of zo'n philips ding als je ook "gewoon" koffie met filters kan zetten? Het lijkt me net als een kolf een goede investering als je meerdere kinderen wil. Een stuk handiger dan iedere keer de fles handmatig klaarmaken.

angel3

angel3

01-02-2009 om 20:11

Dc (ot)

da s echt geen vergelijk . Espresso smaakt veeeeeeeeeeeeeeeeeele malen beter dan filterkoffie. De smaak van de babymelk zal er niet om veranderen om zo n apparaat....

Nee, dit hebben we

niet nodig denk ik, alhoewel er vast wel een top-segmentje is met mensen die graag veel geld voor dit soort dingen uitgeeft.

Met een thermoskannetje en een poederbakje ben je razendsnel klaar, thuis en onderweg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.