Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Mieke van rijn...hulp gevraagd!

Ben ik weer, en dit keer wil ik graag voor iemand anders wat vragen als dat mag...

De beste vriend van onze oudste is oom geworden, ukkie werd wel zes weken te vroeg geboren maar de kleine is alweer thuis en groeit erg goed. Alleen gaat het om mama. Zij heeft een melkproductie om jaloers op te worden, namelijk 1 keer kolven geeft haar borst bijna 700 ml! En dat maal 2 dus. Ze wordt s'nacht vaak wakker van de pijn en bij haar ouders staan 60 flesjes in de vriezer en bij haar oma nog eens honderd! Ze worden er gek van en valt veel af en is erg bleek. Hoe kunnen we het terug laten lopen, niet tot stoppen maar wel dat het voor haar beter te doen is (kleine slaapt wel door). Ze moet wel kolven omdat ze weer naar school gaat overdag.

Liefs Rian

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Muis80

Muis80

11-11-2008 om 20:26 Topicstarter

Ben ik weer!

Ja echt 7 a 8 flesjes per borst per keer en dan dus 100ml per flesje. Ze wordt er gek van en loopt nu ook nog met hechtingen rond. Ik heb het mailtje uitgeprint en aan haar moeder gegeven, vrijdag ga ik lekker bij haar langs om haar een beetje gezelschap te houden en lekker bij te kleppen over baby's en dergelijke.
Aanvullend verzekerd zijn ze niet (kost te veel). Ze gaat nu proberen om wat minder te kolven, 5ml per keer en dan steeds minder. Ze geeft de fles aangezien ze heel de dag op school zit en dus tussendoor moet kolven en de kleine bij oma en opa is.

Ik hou je op de hoogte!

Oja, aankomende zomer zal je weer wakker worden gehouden door een baby, de overbuuf bij mij verwacht een kleintje! We wisselen maar af want dan kunnen we elkaars kleertjes gebruiken....Hahaha!

Liefs!

Marielle

Marielle

12-11-2008 om 15:10

Muis80

Muis80

14-11-2008 om 14:32 Topicstarter

Je hebt mail!

Het zijn normale hechtingen die er met 10 dagen uit gehaald worden. Ik weet niet hoevaak ze kolft maar wel als haar borsten echt op knallen staan. En dus niet elk uur. En dan wordt je er door aangevallen...hihihi.

Ik heb het nummer af gegeven en nu ligt even de bal bij haar. Haar moeder was je in ieder geval al erg dankbaar, dat er zulke lieve mensen in de buurt wonen...

Thanks!!!

EN ook Marielle, ik heb de website meteen doorgestuurd.
Erg bedankt hiervoor!

Liefs Rian

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.