Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Kiki

Kiki

03-10-2008 om 12:08

Mijn man wordt niet wakker van ons zoontje

En ik bedoel echt niet wakker, ik had het hierboven ook al even gemeld. Ook met babyfoon.
Om even voorbeeldje te schetsen. Vannacht werd mijn zoontje om half 2 helemaal over zijn toeren wakker. Hij was geschrokken van het onweer. Hij huilde heel hard, echt super zielig. Ik een tijdje met hem rondgelopen, tot hij weer sliep. Manlief sliep en door het onweer en door mijn zoon heen.

Nou ga ik binnenkort een weekendje weg, voor een cursus en ik ben dus als de dood dat hij mijn zoontje niet hoort en dat het arme manneke helemaal overstuur raakt.

Het is echt ongelooflijk hoe vast mijn man slaapt. Hij kan er niets aan doen, maar wat doen we eraan.
Zoonlief slaapt al in de kamer naast ons.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

03-10-2008 om 12:39

Psychisch

mijn man slaapt ook als een blok door alles heen, tenzij hij weet dat hij eruit moet. Dan weet hij dat hij wakker moet worden, en dan wordt hij dat ook. Niet bij het eerste beste gemiep zoals ik.

We hadden afgesproken dat ik de baby zou doen (met bv wel zo handig) en hij gaat eruit als onze oudste roept (ook heel erg regelmatig). En hij wordt dus wakker als de oudste roept, maar van de baby merkt hij helemaal niets.

Even uitproberen?

Inderdaad

Vaak als ze de verantwoordelijkheid hebben worden ze wel wakker hoor!
Heel gek, maar wel waar........

judiths mama

judiths mama

03-10-2008 om 15:59

Afspreken: wie gaat eruit!

Hoe gek het ook klinkt, inderdaad gewoon afspreken wie er uit gaat werkt hier al voldoende. Oké, ik word natuurlijk wel wakker, maar als ik gewoon blijf liggen, gaat mijn man er naar toe. Het is ook wel eens zo dat wie het meeste bij de kinderen is (man werkt fulltime, ik parttime), dat die 's nachts ook het eerste wakker is.

Succes met uitproberen

Kiki

Kiki

04-10-2008 om 14:05

Beste judiths mamma

Dat werkt helaas niet. Het probleem is gewoon dat ik daarna niet meer kan inslapen.
Ik moet eerste echt wakker worden, hem eruit schoppen, daarna hoor ik hem met mijn zoontje in de weer waar ik ook wakker van wordt.
Nou ja, de babyfoon gewoon hard in de slaapkamer zetten en er het beste van hopen.

Inderdaad hoop ik dat als ik er niet ben, mijn man wel wakker wordt.

Alleen wel

Mijn man is er ook zo een die nergens van wakker wordt behalve als hij alleen met de kinderen is. Dan staat hij toch in de waakstand ofzoiets op een of andere manier. Maar voor de rest moet ik hem ook wakker schoppen Ik ben ook een erg slechte inslaper als ik eruit ben geweest dus meestal maak ik hem wakker dat hij ff moet gaan kijken of dat er een kind naast hem (nota bene) papa staat te roepen Maar hij gaat dan wel zonder mopperen (ahum) eruit en helpt de kinderen. 's Ochtends weet ie het vaak al niet meer.

Gr.
Moon32

judiths mama

judiths mama

05-10-2008 om 16:43

1 keer...

was het echt heel erg. Ik was al een keer of 4 of 5 eruit geweest en de 6e keer dacht ik: weet je wat, nu ben jij aan de beurt. Manlief eindelijk eruit en de volgende ochtend chagerijnig! Ik vroeg wat er aan de hand was. Antwoord: je weet toch dat ik vandaag vroeg op moet, en dan laat je mij 's nachts eruit gaan! Toen ik antwoordde dat ik al 5 keer eruitgeweest was, kwam er een sorry en 's avonds een bos bloemen. Dat was wel erg lief!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.