Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
ThisDinosaur47

ThisDinosaur47

22-07-2010 om 18:57

Mijn zoon drinkt zijn fles niet meer leeg.

Mijn zoon van 10 weken was tot van de week de grootste hongerlap die er bestond. Als zijn fles niet op tijd kwam was het brullen. Alleen sinds 3 dagen laat hij bijna elke keer minstens 60cc staan. Net zelfs 90cc.

Hij is uiterst vrolijk en vraagt sinds deze dagen ook niet meer om de fles. Hij heeft iedere keer goeie plasluiers, dus daar is ook niets mis mee. Op het online cb kan ik niets vinden over hoeveel ze minimaal mogen, maar misschien weet iemand hier dat?

Of heeft iemand hier ervaring mee?

Groeten Tamara

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
xx

xx

24-07-2010 om 22:06

Normaal

In de 1e weken maken ze een vreselijke groeispurt deze neemt langzaam wat af en dan hebben baby's minder voeding nodig. Als alles normaal is, dus normale plasluiers geen diarree en geen koorts hoef je je geen zorgen te maken. Hij heeft gewoon wat minder honger.

Groetjes,
Sannie ( mama van ook een 10 weken oude baby)

ThisDinosaur47

ThisDinosaur47

29-07-2010 om 13:31

Dank je wel

Dank je wel! Fijn om dat te lezen. Hij drinkt sinds een paar dagen weer wat meer. (spuugt ook wat meer... Hoe dat dan weer komt..)

xx

xx

31-07-2010 om 20:46

Tamara

Die van mij spuugt bij elke voeding zijn hele slab nat. Mijn kleine mannetje heeft een lichte vorm van reflux,en hij is ook wat gulzig.... wat ze teveel drinken komt er gewoon weer uit. Waarschijnlijk drinkt hij ietsje teveel en met boeren komt dat mee terug omhoog en flops een guts met spuug. Mijn manneke krijgt borstvoeding, als ik 5x geef (grote hoeveelheden) dan spuugt hij helemaal veel terug. Als ik 6 voedingen geef is het wat minder, waarschijnlijk zit jou kindje op 5 flessen van pakweg 180 per keer??? Misschien is de hoeveelheid wat teveel en het verschilt ook per keer hoeveel ze drinken.

Tja en dat spugen is lastig maar gaat vanzelf over als ze kunnen zitten, is mij verteld, tot die tijd verschoon ik soms 3x per dag de kleding.... veel was dus...

Geniet van je kleintje de tijd gaat zo onwijs snel.

groetjes,
Sannie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.