Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
annemieke van rietschoten

annemieke van rietschoten

08-02-2009 om 19:24

Moeilijke slaper...

onze zoon van 8 maanden slaapt erg onrustig en dan vooral s'nachts af en toe een speen wil nog wel een helpen,maar als hij daar klaar mee is krijg ik hem moeilijk in slaap KLAARWAKKER.
Een fles helpt vaak wel,maar ik ben bang dar hij daar al een beetje aan gewend is.
wie heeft er tips?

alvast bedankt,annemieke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

09-02-2009 om 09:25

Wat

doet hij dan 's nachts? Onze dochter heeft ook zo'n periode gehad dat ze 's nachts wakker was, maar dan legde ik wat speelgoed in haar bed en sliep ik gewoon lekker door. Dat ging vanzelf over. Als hij huilt is het een ander verhaal. Kan je z'n bed niet bij je zetten zodat hij wat rustiger wordt?

Dendy

wanda74

wanda74

09-02-2009 om 13:58

Ja wat doet-ie?

Onze kleine man is ook elke nacht wel wakker. Wij hebben wat speelgoed in bed bij hem en daar gaat hij dan wat mee spelen. Hij babbelt ook wel dan. Wij horen het wel omdat hij vlak naast onze kamer slaapt (dunne wandjes) Hij valt altijd vanzelf weer in slaap.
Als hij huilt dan gaan we wel even kijken en hem weer goed leggen. muziekje aan (= ik moet gaan slapen) en weg maar weer.
Met flesjes hebben wij gelukkig nog niks hoevn doen. Het kan idd zijn dat ze daar aan wennen. Mijn nichtje van 3 krijgt dat ook nog steeds af en toe. Moet er niet aan denken eigenlijk.
Suc6

Inderdaad, wat doet 'ie?

Hier een dochter van 8,5 maand die ook regelmatig een keer wakker is 's nachts. Ze huilt niet, maar ligt te babbelen. Ik denk dat ze met haar knuffeltjes ligt te spelen. Mijn regel is, zolang ze niet huilt heeft ze me niet nodig 's nachts en ga ik er dus ook zeker niet naar toe. Als ik dat wel doe, krijg ik haar zonder fles niet meer in slaap namelijk. Nu ligt ze zo'n 20 minuten tot een halfuurtje te kletsen en valt dan weer stil.

Dennis van Maurik

Dennis van Maurik

14-02-2009 om 17:37

Speen uitwerpen

Ons kleine, 7/8 maanden, was ook een tijdje een moeilijke slaper. constant de speen uitwerpen en dan huilen tot ze de speen weer kreeg. we merkte dat dit te maken had met haar tandjes.
Doordat ze regelmatig wakker werd, kwam er een punt ergens in de nacht dat ze wilde eten. Want doordat ze wakker werd merkte ze dat ze een lege maag had gekregen.
Toen de tandjes door gekomen waren ging het al beter.

We geven haar ook een papfles wat moeilijker verteerbaar is. Hierdoor was het makkelijker voor haaar rustiger te slapen.

Daarnaast gaven we haar de speen door deze aan een knuffeldoekje vast te maken. Hierdoor kon ze de speen ze;f vinden en naaar even gehuild te hebben sliep ze weer verder.

Mischien helpt deze ervaring.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.