Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Nieuw matrasje laten maken of oude

gebruiken ? Dit oude ding is eigenlijk niets maar ach het is maar voor een paar weken. Het huidige matrasje is een stuk schuimrubber met een dun katoenen hoesje erom heen, het heeft 6 jaar op een stoffige zolder gelegen. Het hoesje kan in de kookwas en er komt om het matrasje natuurlijk weer een molton doek, hoesje, hydrofiel dus wel schoon.

Het matrasje zal maar een paar weken gebruikt worden. Is het nodig om een nieuw matrasje te laten maken ?

Idem straks het ledikant matras, is van goede kwaliteit gekocht bij prenatal, heeft ook op die stoffige zolder gelegen. Moet ik die weggooien en een nieuwe kopen ? Ik kan hem ook een paar keer buiten goed uitkloppen en er komt ook weer een molton en hoes om heen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat ik gedaan heb

Ik heb de matrasjes (tweeling) in de badkuip met een handwasmiddel gelegd. Paar keer goed knijpen/duwen en een half uurtje in een laagje water laten liggen.

Vervolgens heeeel goed met de douchekop uitgespoeld en daarna lekker laten drogen.

Gnome

Gnome

10-02-2009 om 16:33

Inderdaad, lekker spoelen en klaar

scheelt een hoop geld en je krijgt het goed schoon hoor. Je bent er alleen wel even mee bezig....

Manda Rijn

Manda Rijn

11-02-2009 om 08:57 Topicstarter

Aha

mooi dan doe ik het ook in de badkuip, scheelt weer geld !

Ledikantmatrasje ook trouwens

En het werkte trouwens ook prima met de ledikantmatrassen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.