Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
kim lenen

kim lenen

29-03-2009 om 21:26

Ontwikkelingsvraagje

hallo, ik heb een vraagje, ik maak me soms een beetje zorgen, mijn zoontje is nu 8,5 maand bijna 9 maanden.
hij heeft echter nog geen tanden. en hij kruipt of hij tijgert nog niet! moet ik me zorgen maken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mee1977

mee1977

29-03-2009 om 21:59

Tanden

Over zijn tanden zou ik mij geen zorgen maken..
De kleine van mijn vriendin is nu 10 maanden en daar is vorige week de 1ste tand doorgekomen die een dag later gevolgd werd door tand nummer 2..

Of je je eigen zorgen moet maken over kruipen/tijgeren ik denk het niet hoor. Ik neem aan dat je binnenkort weer naar het cb moet en dan kan je het daar nog even aankaarten. Maar ik denk dat je een manneke heb die straks liever in 1x wil gaan lopen..
Maar bij twijvel altijd even bij cb of ha navragen.

zon

zon

30-03-2009 om 13:13

Kim

Laat tanden zegt helemaal niks. Mijn kinderen hadden ook laat tanden, terwijl vooral de oudste verder juist heel snel was in haar ontwikkeling.
Wat het kruipen of tijgeren betreft zou ik me ook niet direct zorgen maken. Wel hangt het er natuurlijk af wat hij verder doet. Als hij echt niks doet en alleen maar ligt zou ik wel bezorgt zijn. Is hij wel lekker actief en draait en speelt hij goed dan komt dat tijgeren of kruipen echt vanzelf wel.

Nee joh

Geen zorgen maken hoor! Hier een "luie" dochter. Ze is nu ruim 10 maanden en pas sinds 2 weken komt ze vooruit. Ze begon 2 weken geleden met tijgeren en een week later kroop ze trots de hele kamer rond! Ze draaide overigens ook pas bij 8 maanden van rug naar buik en weer terug. Ik merk bij haar wel dat ze dingen laat doet, maar als ze ze dan gaat doen kan ze het ook gelijk heel snel.
Overigens hier pas sinds 2 weken 2 tandjes te zien hoor!

kim lenen

kim lenen

30-03-2009 om 15:15

ja hij rolt volop, en is erg bewegelijk. en hij doet ook al pogingen tot zitten, maar lukt hem nog niet.. bijna op 1 bil zeg maar maar verder komt hij niet.

femmetje

femmetje

30-03-2009 om 15:46

Hier

kruipen pas met 12 mnd... lopen de maand erna! dus dat was snel.
rollen pas met 9 maand en tanden weet ik niet meer.
ook een lui mannetje hier dus. Nu is ie 21 mnd en alles is goed gekomen. geen zorgen maken dus!

succes fem.

dc

dc

31-03-2009 om 07:11

Mijn oudste

heeft nooit gekropen of getijgerd. Hij ging van rollen regelrecht naar lopen. (met 11 maanden). Hij kreeg z'n eerste tand na z'n eerste verjaardag.

Dus als hij verder actief en vrolijk is, zou ik me geen zorgen maken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.