Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Kiki

Kiki

07-09-2010 om 11:40

Ook deze baby komt niets meer aan

Wij gaan naar een particulier cb toe en op zijn minst sporadisch, maar afgelopen week toch maar weer eens gegaan.

Maar begin juni was hij 9 kilo en 71 CM en een echt dikkerdje en nu half september is hij nog steeds 9 kilo, maar wel 78CM

In die maanden dus geen grammetje aangekomen, dat lijkt me niet normaal.
Hij eet volgens mij best redelijk, hij drinkt goed.
Komt het vaker voor dat kinderen helemaal niets aankomen?

Hij is wel gaan kruipen en staan in deze periode

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
elsje78

elsje78

07-09-2010 om 21:00

Raar

dan moet het toch ook opvallen dat hij beduidend slanker is geworden? Kan het niet aan de weegschaap liggen, maw dat de weegschaal aan nieuwe batterijen toe is? Hebben wij ook gehad met de weegschaal in de kraamtijd van Lotte. "Nee hoor, de borstvoeding loopt fantastisch ze kan echt niet huilen van de honger" tot ze op een andere weegschaal enorm bleek afgevallen...

en bedankt!

Maar terug naar jou, is er niet iets verkeerd opgeschreven de vorige keer ofzo, of is hij ook echt slanker? Zeiden ze er daar niks over?

Kiki

Kiki

07-09-2010 om 22:10

Zeker raar

ik merk niet echt dat hij slanker is. Hij is wel minder spekkig, want het was een lekker dikkerdje. Maar hij is ook langer geworden.

Het is niet alsof hij wegkwijnt ofzo, hij is nog steeds een bolletje welvaren

Hanne.

Hanne.

08-09-2010 om 08:32

Kan wel

Ik heb het met mijn middelste gehad. Die was tussen de 7 en de 9 maanden niet aangekomen (zelfs iets afgevallen). Enige verschil was dat zij ook in de lengte niet gegroeid was. Weet je zeker dat de lengtemeting vorige keer goed was? Ik vind dat nl altijd er onnauwkeurig gaan en heb wel eens een kind gehad wat gekrompen was. En een net niet goede gewichtsmeting + een net niet goede lengtemeting kan rare effecten geven.

Bij het CB werd bij ons niet moeilijk over gedaan. "Ach, ze is blijkbaar met iets anders van de ontwikkeling bezig" Groeien komt volgende keer wel weer. En dat was ook zo

Biene M.

Biene M.

08-09-2010 om 08:45

Destijds

Bij ons niet-etende zoontje was er bij CB en kinderarts geen zorg zolang hij nog in de lengte groeide, dat hij niet aankwam maakte niet uit. Pas toen zijn lengtegroei stagneerde was dat reden om toch die neusamandel er maar uit te halen. Mijn zoontje valt best snel af als hij ziek is en zolang dat incidenteel gebeurt is er niets aan de hand, hij wordt niet (veel) zwaarder maar groeit gewoon door.

Kiki

Kiki

08-09-2010 om 08:57

Kan best

ik vind met name de lengte zo onnauwkeurig gemeten daar.

Ik vond het ook bizar dat hij in een drie maandjes 7 cm gegroeid was.

Maar gewicht is gewoon op een weegschaal. Ik ga maar eens batterijen kopen voor mijn weegschaal thuis en gewoon thuis eens wegen.
Ik moet trouwens sowieso binnenkort terug voor de inentingen en dan vraag ik het nog wel even na of laat ik hem nog een keer meten.

Bij dat bureau deden ze trouwens helemaal niet moeilijk over het niet aankomen. Ach hij is vrolijk, blij en ziet er goed uit. Hij is gewoon met andere dingen bezig en dat kost ook energie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.