Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Op zoek naar bv hemdjes en hoog en kort voedingskussen

Ik ben op zoek naar een aantal spullen voor bv voor de tweede die eind september gaat komen.
Ik draag graag hemdjes tussen de bh en bovenkleding. Nu zoek ik onderhemdjes die van voren een aantal knoopjes hebben zodat je niet de hals naar beneden hoeft uit te rekken of het hemdje omhoog hoeft te sjorren voor bv. Ik heb gekeken in de geboortewinkel maar daar kosten ze €35 per stuk. In de prenatal vond ik niets, heb op de markt en bij Zeeman gekeken en vond ook niks. Het moet toch eenvoudig zijn, een hemd met knoopjes voor? Wie heeft tips? Of gewoon een paar oude hemdjes verticaal inknippen tot net onder de borsten?

Tweede artikel die ik zoek: een hoog, stevig maar kort voedingskussen. Ik zie alleen maar de hele lange. Ik heb een lange van de Hema maar die bevalt helemaal niet, te laag (zodat ik nog een kussen nodig heb met mijn lange bovenlijf), te slap en te lang in bed, je veegt de glazen water zo van je nachtkastje met de uiteinden ervan. bij de geboortewinkel en het bvcentrum hier in A'dam hebben ze alleen maar de lange. Of weet iemand een alternatief?

Mijn ervaring is dat dat soort futiele kleine dingen toch belangrijk kunnen zijn.

Bedankt alvast, viridantia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen kussen

Gewoon geen kussen aanschaffen. Ze zijn vaker de oorzaak van problemen dan de oplossing ervoor.

Hemdjes, geen idee, draag die dingen nooit.

Anna3

Anna3

25-07-2009 om 21:20

H&m

Ik heb vorig jaar bij H&M fantastische hemdjes gekocht, die als je kleine borsten hebt ook als beha fungeren. Het zijn eigenlijk hemdjes met een ingebouwde voedings-beha. Ik vond ze heel erg comfortabel (beter dan de hemdjes die ik bij het Borstvoedingscentrum kocht), want ze zijn lekker lang en zo zit je nooit met een blote buik/rug. Ze worden per 2 (een witte en een zwarte) verkocht en zijn heel goedkoop. Als ze ze nog hebben tenminste..

Webshop h&m

Hoi,

Zag net die hemdjes weer op de site van H&M staan.
Ze hebben ze dus nog!

Groetjes Mamaite

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.