Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Opeens nog maar de helft drinken

Hoi!
sinds een maand krijgt onze dochter van nu 4,5 maand volledige flesvoeding. nadat ze even moest wennen, kreeg ze 5 keer een fles van 200 cc. Sinds begin vorige week liet ze steeds vaker wat staan... en sinds donderdagmiddag drinkt ze per keer nog 100cc en meer wil ze echt niet hebben. Alles geprobeerd, lepelen, wat diksap, fruithapje.. maar nee.. ze wil gewoon echt alleen maar per keer 100 cc, en ze blijft lachen en is alert.
Toch afgelopen zaterdag even gebeld met de dokterswacht om te vragen hoe lang we dit aan moeten kijken en die vond toch dat we even moesten komen. Maar ja... daar gaf mevrouw een big smile weg en was ze zo actief als wat.. dus weer terug gegaan met : nog maar even aanzien...
geen uitdrogingsverschijnselen dus dan kun je verder ook niet zoveel.
Verder merk ik echt niks aan haar.
Het lijkt me alleen wel dat 500 cc per dag te weinig is, en de luiers zijn ook niet echt nat.
Ze is al 2x 'ondervoed' geweest zonder dat we het doorhadden, dus ik weet even niet zo goed of ik me nu wel of niet zorgen moet maken. Mn gevoel zegt dat het vast even een periode is, maar ja.. maar ja..
Iemand ervaring of tips?
Groet Maaike

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.