Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
liora

liora

22-10-2009 om 21:03

Papfles

Hoi allen,

Sinds kort krijgt mijn zoontje pap uit de fles. Ik gebruik een smalle fles en hierop een Etos papspeen. Ik doe dan 2 eetlepels rijstebloem bij de melk. Mijn zoontje drinkt het lekker op, maar er blijft altijd een dik papje over...
Welke fles is heel goed om pap uit de drinken? En welke speen daarbij? Of is 2 eetlepels rijstebloem teveel op 200 cc melk?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

23-10-2009 om 10:41

De ideale papspeen en fles

Wie o wie geeft mij de ultieme tip?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

23-10-2009 om 13:54

Avent

Ik heb altijd de avent-flessen gebruikt, ook voor de pap. En dan met de 1-2-3-speen.
Maar als je het idee hebt dat het 'm moeite kost de pap eruit te krijgen, dan kan je het gat in de speen die je nu gebruikt ook wel wat groter maken. In de aventspeen zit een streepje. Met een streepje overdwars maakte ik er vroeger een kruisje van, dochter dronk zo makkelijker. Ik vind trouwens 2 eetlepels wel veel. Maar dat ligt misschien ook wel aan de maat lepel.

Dendy

m@ss

m@ss

24-10-2009 om 13:10

Hoi

volgens mij kan het niet aan de fles liggen, Ik gebruik de difrax-s met de etos papspeen. maar...heb de gleufjes ietsje ingesneden komt het er beter uit. En 2 schepjes is toch prima?!

liora

liora

24-10-2009 om 16:12

2 schepjes

doe je dan melkpoederschepjes of eetlepels?

m@ss

m@ss

24-10-2009 om 22:27

Hoi

volgens mij deed ik melk schepjes. Dit is wel het zelfde als een eetlepel. Mijne is inmiddels net 2 jaar.
Maar 2 schepjes staat toch ook op het pak op 200ml?

Maar heb je speentje van etos nog? en die iets wijder gemaakt?

liora

liora

25-10-2009 om 16:55

Hoi Mass,

Ja die heb ik groter geknipt inderdaad! Maar dan nog blijft er vaak pap achter in de fles.

Maar goed, ik blijf puzzelen. Dank voor het meedenken met dit boeiende onderwerp

Liora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.