Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Poepvraagje pasgeborene

Alhoewel dit mijn derde kindje is, weet ik het even niet meer. Daarom mijn vraagje hier.
Mijn zoontje van precies 3 wkn oud krijgt borstvoeding. Hij poept vrijwel elke voeding. Het is altijd erg weinig en vooral erg waterig. Ik dacht dat de het bij mijn 2 meiden dikker was van substantie, in ieder geval niet waterig.Maar zeker weten doe ik het niet meer. Is dit nou normaal?

Ik maak me eigenlijk niet heel erg veel zorgen, maar ik vroeg het me meer even af. Hij drinkt goed, plast goed,lijkt al goed te groeien en is erg alert en levendig.

Maar ben wel erg benieuwd; hebben pasgeboren baby's, die borstvoeding krijgen, altijd waterige, gele poep? (Tijdens de kraamweek poepte hij vooral zwarte, plakkerige begin poep dus heb het niet aan de kraamhulp of verloskundige kunnen vragen)

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
-Wendy-

-Wendy-

18-01-2009 om 00:05

Heel normaal

Na de eerste zwarte poep wordt deze inderdaad geel/groen en is dun en een beetje slijmerig. Na een aantal weken kan het gebeuren dat er nog maar eens in de zoveel dagen gepoept wordt en pas als je gaat bijvoeden verandert de structuur duidelijk (en ook de frequentie!).

hout anne

hout anne

18-01-2009 om 14:08

Heel normaal

toen ik bv gaf was het bij mijn zoontje ook zo'n waterige drab. Nu met flesvoeding is het pas dikker!

Anjana

Anjana

19-01-2009 om 00:55 Topicstarter

Bedankt!

Dank voor jullie reacties!Is toch wel fijn om bevestiging te krijgen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.