Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
tam12

tam12

16-08-2009 om 22:16

S avonds huilen en dan

Hallo,
We hebben sinds een aantal weken een geweldige dochter. Ze maakt het uitstekend, krijgt borstvoeding. Overdag slaapt ze veel tot circa 15.00. Dan wordt ze wakker en kijkt om zich heen. Vanaf 18.00 is het veel huilen tot een uur of 01.00 Dan valt ze vaak tussen ons in in slaap. Ze slaapt meestal 6 uren achter elkaar. Iemand een idee hoe ik de huil momenten kan inkorten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

16-08-2009 om 23:07

Tijd

Dat is een kwestie van uitzitten, Tam12. Dit patroon vertonen de meeste baby's in de avonduren. Het duurt een paar weken tot drie maanden. Aanleggen (steeds dezelfde borst) helpt.

Tirza

liora

liora

17-08-2009 om 07:22

Poeh

Hoi,

Vele baby's zijn 's avonds onrustig, daarin heeft Tirza wel gelijk, maar van 18 tot 1 uur is wel heel lang. dat is vijf uur!
Ik ben zelf een tijdje geleden ee ndraadje gestart over onrustige avonden. Volgens mij eind juni ongeveer. Mijn baby is nu ruim twee maanden en dat hele onrustige was al rond zeven weken over.
Ik denk wel dat het of moeheid is, of krampjes. Krampjes kun je herkennen aan beentjes optrekken, duidelijke momenten van erge pijn, en volgens mij blijft een baby met krampjes huilen.
Moeheid of algehele arelaxedheid is volgens mij beter troostbaar. Mijn baby werd altijd stil als ik hem gewoon vasthield. Ik vond dat wel vermoeiend en hij was veel korter onrustig dan jullie baby! Maar het beste kun je je er maar aan overgeven, alles klaarzetten, pot thee, tv aan...

Liora

Tink

Tink

19-08-2009 om 20:08

Clusteren

Mijn oudste zoon en jongste dochter deden dat ook, wilden in de avonduren om de haverklap even een slokje en waren dus ook best onrustig. Zo tussen 7 en 11, half 12 ongeveer, was het bal.
Ik heb me er inderdaad ook maar aan over gegeven. Op de bank, drankje bij de hand, tv, laptop bij de hand (al voedend kun je heel goed forummen ), baby naast me op de bank met een lekker warme doek eroverheen en dan kwamen we de avond wel door.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.