Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Berber.

Berber.

25-02-2009 om 11:23

Sanneke (voeding)

Hoi Sanneke,

Ik had je beloofd bij de kinderarts nog even navraag te doen over de minimale hoeveelheid voeding etc. De kinderarts zegt dat een kind van tien maanden een minimale hoeveelheid van 300 cc per dag nodig heeft (zoals het CB van jouw vriendin dus ook zei) máár dat ze dan daarnaast wel andere zuivel moeten krijgen zoals yoghurt, kwark, smeerkaas of iets dergelijks. Dit heeft te maken met de opbouw van botten. Krijgen ze dat niet zou je de hoeveelheid iets op moeten schroeven.

Toen ik dat hoorde heb ik accuut de sonde van zoonlief uit zijn neus gerukt (bwvs natuurlijk) en ritueel verbrand. Die 300 cc lepel ik desnoods naar binnen! Hoera!

Groetjes,
B.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoi!

Heej, super joh. Dank je wel! Dan weten we dat ook weer. En je hebt groot gelijk dat je de sonde eruit hebt gehaald, 300cc drinken haalt hij vast wel, de kanjer!
by the w, ik vond het enorm gezellig laatst, moeten we vaker doen!
Ik ga nu maar weer zoonlief zijn waterpokken insmeren, hij zit er helemaal onder. Sneu hoor.
En nu afwachten tot dochtertje ze krijgt natuurlijk
Nou ja.... rustig afwachten maar en me nog niet te druk maken, dat helpt allicht.
Hoe was het bij de kinderarts??

Haha

Familiepukkels?! hoe verzint hij het hahahaha
Ja ik zal je mailen over een datum, lijkt me een goed plan, gezellig!
Fijn dat de kinderarts zo tevreden was, dat doet je moederhart weer goed he? Blijft toch een bijzonder duo!
Ja, hij zit echt behoorlijk onder de waterpokken, het worden er steeds meer! De jeuk valt tot nu toe nog redelijk mee, hij is ook jeuk gewend ivm zijn eczeem, dat scheelt misschien ook wel. En tegen de avond kreeg hij weer wat verhoging, dus hij ligt nu gesmeerd en wel met een zetpilletje op bed. Ik ga straks even heerlijk een avondje bijbeppen bij mijn vriendin en papa mag de volgende Calendulan smeerronde doen haha!
Groetjes weer!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.