Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Dian33

Dian33

17-05-2010 om 20:22

Schema 6 maanden

Ons dochtertje is zes maanden en we zijn nu een paar weken bezig met bijvoeding. Het gaat goed en ik wil de fruithap van de ochtend graag uitbreiden. Ik ben benieuwd hoe anderen dat doen/gedaan hebben.

Ik hoor graag hoe de schema's van jullie zes maanden oude kindjes eruit zien/zagen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Limi

Limi

18-05-2010 om 09:30

Bij ons

Eerst kreeg hij af en toe iets overdag, een paar mini hapjes banaan om te kijken of hij het wegwerkte, maar niet iedere dag. Toen kreeg hij iets bij het avondeten (hij at zelf), daarna gaf ik hem ook iets om tijdens ons middageten te eten, en tegenwoordig krijgt hij ook iets bij het ontbijt. Maar dan zijn we ook al wel een maand of 3 verder. Hij zou best alleen maar willen eten ipv borstvoeding, maar dat vind ik niet zo'n goed plan, vandaar dat ik hem niet gelijk vanalles heb gegeven.

elsje78

elsje78

18-05-2010 om 15:29

Hier

Hoi

hier met 6 maanden:

7.30 200 cc melk (met wat pap erin voor 6 mnd van bambix)

Tussendoor fruithap

11.00 200cc melk

15.00 200 cc melk

tussendoor groentehap

19.00 200 cc melk met beetje rijstebloem

Vanaf 7 maand ging de fles van 15.00 eraf en werd dat diksap met wat hapjes liga. De fles van 11.00 ging naar 12.00 met een beetje brood. De groentehap kan dan uitgebreid worden met beetje yoghurt. (maar dat kan bij ons niet vanwege koemelkallergie)

groetjes Elske

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.