Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Malihu

Malihu

01-09-2009 om 12:23

Schreeuwende baby

Onze lieve zoon (5 maanden oud), heeft iets leuks ontdekt....zijn stem. En schreeuwt nu het liefst de hele dag Afleiden met een speeltje helpt meestal een paar tel, maar dan gaat hij vrolijk weer verder. Het is dus echt 'leuk' schreeuwen zeg maar. Hij is niet ontevreden.
Ik weet dat veel babies dit hebben, heb er vaker over gelezen. Maar kan een ervaringsdeskundige mij misschien vertellen hoe lang deze fase meestal duurt? Het is nu zo'n twee weken aan de gang en we (vooral manlief worden er zo langzamerhand een beetje tureluurs van.........

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

01-09-2009 om 12:50

Alles is tijdelijk

Ook deze fase, waarin je mannetje iets erg leuks heeft ontdekt. Hij zal echter nog veel meer leuke dingen gaan ontdekken, dan is het schreeuwen weer verleden tijd.

Dit is misschien niet wat je wilt horen

maar hier naast me in de box ligt een grietje van ruim 10 maanden en die gilt nog steeds. Heel hoog en heel hard. Het is net wat je zegt geen aandacht vragen, er is echt niks, ze vindt het heerlijk zichzelf te horen. Gelukkig roept ze nu ook regelmatig heel hard tatatatatata of oowaaioowaaioowaaioowaaioowaai (klinkt leuk, is net of ze zich van alles afvraagt in het Engels).

Dus sorry, maar hier duurt het al heel lang.

mee1977

mee1977

01-09-2009 om 21:27

En hier

een dame van bijna 10 maanden die het gelukkig al niet meer zo erg vaak doet, maar dus wel als opa er is.. Opa heeft er namelijk een spelletje van gemaakt om tegen elkaar in te gillen.. En een lol dat ze dan samen hebben.

Ik dus minder, was namelijk blij dat het sinds de vakantie aardig voorbij was..
Maar er zo min mogelijk aandacht aan besteden, dan word het vanzelf minder.
En voor zolang, succes met het gegil..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.