Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
bripa

bripa

03-01-2010 om 09:06

Slaapmiddel baby [ik zit er doorheen]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fem

Fem

08-01-2010 om 11:46

Sascha (ot)

Wauw! Gefeliciteerd. Wat is het geworden? Fijn dat het zo super gaat zeg! Het zit er niet in, maar mocht ik ooit nog van een vierde zwanger raken dan blijf ik ook preventief aan de medicatie. Ik weet nu ondertussen dat je tot een bepaalde dosis nog prima borstvoeding kunt geven. Dat is de reden waarom ik nu niet preventief wilde, ik dacht dat je dan geen bv mocht geven.
Maar echt super hoor, dat het zo lekker gaat. Echt genieten dus daar. Heerlijk!
Groetjes Fem

Fem

Fem

08-01-2010 om 11:47

Bripa

Super!!!!!!! Het gaat goed dus. Hier ook hoor. Even wakker om 5.00 uur en daarna heerlijk geslapen tot 7.00 uur.
Komt helemaal goed!

Bripa en fem

En? Hoe ging het vannacht?

Fem

Fem

12-01-2010 om 08:31

Bripa

Wanneer jij gespannen bent kun je dat overbrengen op je kindje. Maar of dat de reden is waarom het weer mis ging, dat weet je natuurlijk nooit.
Hier de afgelopen nachten weer heerlijk geslapen. Vannacht van 20.30 tot 05.15. Dat vind ik al een enorme stap vooruit. Ben zelf ook om 20.30 naar bed gegaan, sliep meteen en werd dus vanmorgen van de jongste wakker. Maar dan heb je al een heerlijke nacht gehad, dus mij hoor je niet klagen.
Fem

Mmmm

Of is het het weer. Hier ook eentje die gisteren niet tot bedaren te brengen was en wel tig keer wakker geworden is vannacht.

Maar die van ons krijgt tandjes, en ik gooi het altijd daar op (of op zijn verkoudheid, of op zijn inenting, of op alledrie tegelijk (zoals nu), of op.....)

Kan trouwens ook best dat ie jouw spanning aanvoelt hoor. Misschien is het gewoon een heel gevoelig mannetje.

In ieder geval hoop ik dat je nachten nu weer wat beter gaan.

Aaah kijk

Dat lijkt er al meer op. Fijn dat het weer de goeie kant op gaat.

Best lang

Van 20 - 7.30 uur in bed liggen vind ik best lang voor een baby hoor! Die van mij zaten rond die leeftijd op 23 - 5.30 uur ongeveer.

Bripa

Hoi,

Ik heb tot nu toe meegelezen... mijn zonen waren ook niet van het doorslapen en ik kan me nog goed herinneren. De wanhoop en hoe naar ik me voelde van al die gebroken nachten lees ik terug in je beginpost.

Nu doet ie het af en toe wel en af en toe niet, en ik lees dat je nog steeds ontzettend uitziet naar een definitieve oplossing.

Ik wilde je even moed inspreken. Het gaat niet in een keer beter, maar het zal heus met de tijd verbeteren. Verpest het dus niet te veel voor jezelf door alleen maar in te zitten over die keren dat het niet goed gaat maar probeer de hoop te houden en het vertrouwen dat het met stapjes beter zal gaan!

Het is een heel zware tijd, daar wil ik niets aan afdoen hoor. Ik weet wat het met je kan doen.

liora

liora

21-01-2010 om 15:21

Bripa

Hoi Bripa,

Eerst was het toch 4 uur of 5 uur, dus dit is toch al een enorme verbetering? 6 uur is vroeg, maar er zijn vele baby's en kleine peuters die rond die tijd wakker worden.
Enige wat erop zit: zelf om tien uur naar bed en het accepteren.

Groetjes,

Liora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.