Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Jeanne

Jeanne

30-09-2010 om 11:23

Speelgoedtips 8 maanden gevraagd

Ik heb gisteren 35 euro gekregen om iets leuks voor jongste te kopen, nu ben ik van plan om er iets van speelgoed voor haar voor te kopen. Maar ze is de vierde en we hebben dus wel al het een en ander. Wie heeft de tip, waar speelt je kindje graag en veel mee, het hoeft niet persé 35 euro te kosten, mag wel minder maar ook wel iets meer. Ze kan overigens kruipen en zelf gaan zitten en ze probeert zich op te trekken tot staan. De standaarddingen hebben we (bijna) allemaal al, zoals bal, stapelbekers, activitycenter en duwkarretje.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Boek

Echt hoor, op deze leeftijd hebben ze genoeg aan wat plastic bakjes en een pollepel. Ik weet niet of je alle standaardvoorleesklassiekers met gedichten en/of liedjes al hebt.

Hmm.. er zijn natuurlijk wel leuke dingen. Zoals zo'n pop-up rijtje, vier knoppen waar je op kan duwen en dan komt er een poppetje omhoog.

En je hebt heel mooie erin-eruit dingen. Wij hadden groot succes met een bus met mannetjes die erin en eruit konden. Van hout van de wereldwinkel. Hij kon rijden en de poppetjes kon het kind met pincetgreep eruit pakken.

Of kinderplaymobil. De versie voor onder de 3, waar ze aan kunnen sabbelen zonder dat er wat af valt.

Of toch iets op de groei, zoals duplo.
Of toch iets met lawaai, zo'n xylofoontje met toetsen ervoor.

Jeanne

Jeanne

30-09-2010 om 14:33

Rodebeuk

Ik weet het, van het bakje en de lepel, maar ik vind het zo leuk om eens iets te kopen, heb ik voor de vierde nog bijna niet gedaan. Zo'n tip als de bus van de Wereldwinkel bedoel ik.
Boeken hebben we al veel, Duplo hebben we al veel en koop ik liever voor nr.3 die bijna jarig is. Onze derde gaat met speelgoed zoals Duplo en een xylofoon aan de haal, maar ik wil iets wat echt voor de vierde is dus niet iets voor op de groei.

Jeanne

Ik heb net al die mooie dingen voor het laatste kind weggedaan, vandaar mijn insteek . Herken het ook hoor, heb o.a. nog een mooie ronde rammelaar gekocht omdat hij motorisch enorm traag was. Hij keek rond tot hij 1 was. Die rammelaar ga ik ook bewaren, het is idd heel dierbaar om iets voor jongste te kopen.

Maar dan moet je ook even kijken naar dat pop-up ding. Die verrassing als het poppetje omhoog komt is zo schattig. Wel superplestik... maar met 4 kinderen ben je vast al van eventuele principes af. Volgens mij kunnen zelfs allebei, bus en pop-up ding. Bus kunnen ze ook nog lang mee door.

Of je moet even bij puurspeelgoed.nl kijken, en dan de houten puzzels... smullen!

Jeanne

Jeanne

30-09-2010 om 15:02

Principes

Ja, van al mijn principes (geen plastic, geen speen, weinig tv en wat al niet meer) ben ik al lang af, de twee principes die nog over zijn, zijn weinig lawaai en geen batterij-speelgoed meer. Zo'n pop-up ding hebben we gehad (was kapot) en is ook wel een goed idee. Het enige wat ik zelf heb gekocht was Sophie de Giraffe, daar speelt/bijt ze elke dag mee. Ik ga zo even op de site kijken.

Even gekeken...

http://puurspeelgoed.nl/legspel-slak-p-570.html

deze is weer op de groei, maar ze kunnen ook met de blokken spelen. Vandaag nog mee geweest naar speelgoeddag bij de kleuters. Zo mooi dat ik hem nooit weg zal doen.

http://puurspeelgoed.nl/draagbaar-poppenhuis-roze-p-837.html

deze is zonder meer boven budget. En ook weer op de groei.

Tis jammer, vroeger hadden ze nog veel meer keus maar het loopt niet hard genoeg in NL. Terwijl het zulke prachtige spullen zijn!
http://puurspeelgoed.nl/grimms-stapelbakjes-rond-gekleurd-p-452.html
Maar bakjes had je al...

Nou ja, veel succes met zoeken.. en wat dat lawaai betreft: bij geboorte van jongste kreeg oudste en lawaaiauto... grrr. met voeden echt een ramp!

Jeanne

Jeanne

04-10-2010 om 17:06

Pop up woezel en pip

Ik heb zo'n pop up ding van Woezel en Pip gekocht, ze heeft het principe nog niet door, maar daar hebben we grote broers en zus voor. Ik heb nog 20 euro over, dus wie nog iets leuks weet voor een 8 maanden oude baby geef ons je tip. Ik vind het speelgoed van puurspeelgoed.nl erg mooi, maar toch wel erg duur, maar ik hou het in gedachten voor een eventuele volgende keer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.