Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Jessie

Jessie

21-02-2010 om 09:36

Speen difrax

Hallo,
onze jongste dochter is nu 3 maanden en drinkt uit de difraxfles. De s-speen is net te klein, de m-speen is te groot, dan verslikt ze zich.
Helaas zit er niks tussenin. Is er een ander soort speen die ik op dit soort flessen kan gebruiken? Of kan ik beter overstappen op een andere fles met speen? Iemand ervaring met dodi?
Graag advies! Nu drinkt ze te langzaam en dus niet genoeg.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Difrax en dodie gehad

Uiteindelij allebei op de difrax blijven hangen. Als baby deden ze het beste op dodie maar na een maandje toch allebei de difrax. De 1-2-3 gaat idd het beste. Maar een klein gaatje bijprikken kennen we ook. Lastig he! Je zou denken een fles is een fles maar het blijft puzzelen. Suc6!

liora

liora

21-02-2010 om 21:08

Etos

Hoi,

Ik gebruik gewoon Etos spenen. De kleinste, vanaf dag 1, heb ik tot ongeveer 4 maanden gebruikt, en toen overgestapt op de 3-maanden+ speen.

Ik snap niet wat er fijn is aan een speen als je er een gaatje bij moet prikken.

Liora

vlinder72

vlinder72

22-02-2010 om 09:16

Avent

Wij hebben voor al onze kinderen de spenen van Avent gebruikt. Onze zoon van 9 maanden gebruikt nu nog maat 1 of 2. En als er pap in de fles zit een drie standen speen. Gaatjes erbij prikken zou ik zelf nooit doen. Dan kan toch niet de bedoeling zijn. Koop gewoon een andere fles en probeer het eens. Je kind kan er heus wel tegen om een keer uit een andere fles / speen te drinken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.