Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Nancy Holleman

Nancy Holleman

22-12-2008 om 21:36

Staan in ledikantje

Hallo lezers,

Ik heb een probleempje met mijn 11 maanden oude dochter.
Ze heeft altijd moeilijk in slaap kunnen komen en enkele manden geleden zijn we dan toch maar overgegaan naar het laten huilen. Dit was tot onze verbazing een groot succes. Binnen een paar dagen was het huilen bijna opgehouden en ging ze eindelijk snel slapen.

Nu is ze net volledig in de ban van het optrekken aan de salontafel en de bank om te gaan staan. Probleem is dat ze dit ook in haar ledikant doet en dan blijft huilen. Ze kan namelijk nog niet weer gaan zitten / liggen als ze eenmaal staat.....
Nu zijn we weer terug bij af en krijgen we haar niet meer zelf in slaap.... ze gaat (hoe moe ook) direct staan in haar ledikant en blijft dan huilen hoe langer het duurt hoe harder ze gaat huilen maar kan zelf niet gaan liggen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Nancy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dees 68

Dees 68

22-12-2008 om 22:07

Puur vanuit de onderbuik

zou ik zeggen: even naar haar toe gaan en haar neerleggen en dit dan doen zonder er een woord aan vuil te maken.

Het lijkt me namelijk dat haar laten huilen in deze situatie geen nut heeft omdat ze zoals ik het begrijp gewoon overstuur is omdat ze niet meer kan gaan zitten/liggen. En door haar verder geen aandacht te geven en haar gewoon neer te leggen beloon je haar gehuil niet met aandacht.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

dc

dc

23-12-2008 om 06:59

Periode

met de oudste hebben we ook een periode gehad dat hij steeds ging staan en niet zelf weer kon gaan liggen. Ik heb me er niet druk over gemaakt, inderdaad gewoon iedere keer weer neerleggen en weer weggaan. Na een paar weken was het weer over.

De jongste heeft zich vanaf het begin gewoon steeds weer laten vallen als hij het staan zat was. Dus niet mee gehad

MamavanB

MamavanB

27-12-2008 om 21:50

Instoppen

onze zoon staat overal en trekt zich aan alles op. behalve in bed. hij ligt en in een slaapzak (dik f dun afhankelijk van de temperatuur) en onder een deken ingestopt. hij snapt (nog) niet dat hij ook daarin kan gaan staan. misschien een tip voor jullie?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.