Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Gnome

Gnome

06-11-2008 om 08:54

Stuwing bij 10 wkn?

Gewoon een vraagje,

mijn jongste is nu 10 weken oud, maar nog steeds is mijn borstvoeding zoveel dat hij zich verslikt en heb ik last van stuwing. Moet zich dat niet eens een keer aan gaan passen? Bij de eerste heb ik hier geen last van gehad.

Ik gebruik sertraline, kan dat invloed hebben? (staat niet in de bijsluiter)

als jullie het niet weten vraag ik het volgende keer op t consulatiebureau, maar dat duurt nog even

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ardnax

Ardnax

06-11-2008 om 11:11

Kan door medicijn komen

Als ik google op serotonine, lees ik dat dit recent onderzoek aantoomt dat serotonine een regulerende rol speelt bij de ontwikkeling van klierweefsel, vooral tijdens zwangerschap en lactatie.
Serotonine beïnvloedt de prolactine productie die de melkproductie reguleert.
Dus ja, ik denk dat het medicijn van invloed is.
Wat je kan doen is voor de voeding iets afkolven, zodat de druk wat afneemt en je kind beter kan drinken zonder zich te verslikken. Het afgekolfde kan je achteraf geven of bewaren.
Succes,
Grtz.
Ardnax

Gnome

Gnome

06-11-2008 om 12:25

Thanks :d

Ik laat hem nu aanhappen en dan laat hij los en spuit ik uit zal ik maar zeggen , dan is de druk ook weer even van de ketel

bedankt voor het googelen very much appreciated

Gnome

Gnome

06-11-2008 om 23:19

Vierling

Zonder kolven denken mijn borsten al dat ik een vierling heb! haha, ik kolf inderdaad om die reden ook niet teveel af. Ik heb ando gisteren een flesje bv gegeven om te kijken of hij genoeg dronk (was even onzeker ) en dezelfde hoeveelheid daarna afgekolfd.

bedankt weer

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.