Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
stefanie!

stefanie!

10-05-2009 om 22:32

Super verkouden wat doen?

Ons meisje is heel erg verkouden en veel aan het hoesten. Heb dr nu helemaal met Luuf ingesmeerd en ligt nu een ui naast dr ned kan ik nog meer doen????
Zo zielig, wilde vandaag ook niet al dr flessen meer op drinken.
Wanneer moet ik naar de huisarts??? Heb het gevoel dat het nu nog niet hoeft maar ja...

Steef

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Miep

Miep

10-05-2009 om 22:37

Op de buik

Kindjes die verkouden zijn krijgen op de buik (knietjes opgetrokken) meer lucht heb ik wel eens gehoord. Die van mij vinden het ook een superfijne houding.

Natuurlijk wel onder toezicht, ivm weigendood etc.

Misschien als je kindje er erg veel last van heeft met de buik tegen jullie buik aan, lekker even bijkomen?

Of hoofdeinde van het bedjke iets omhoog (leg iets, neit al te dik onder het matras)?

Als je het niet vertrouwd gewoon lekker naar de huisarts gaan, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

sidneysheldon

sidneysheldon

12-05-2009 om 21:15

Bij veel hoesten

altijd even naar de dokter vooral bij een baby, ook om het RS virus uit te sluiten, en of er geen slijm in de longetjes zit.
Mijn zoontje hoestte ook veel een week of 2 geleden, en hij krijg een inhalator met puffertje om hem meer lucht te geven.
Ik zou geen risico nemen en naar de dokter, beter 1 x te veel als te weinig

stefanie!

stefanie!

13-05-2009 om 09:23

Het gaat al beter

Ze is nog steeds heel erg verkouden maar word steeds vrolijker. Het hoesten is nu ook minder maar af en toe...Komt door het slijm wat dan iets vast gaat zitten.
Gelukkig bleef ze de flessen goed drinken, wel iets minder dan normaal maar kreeg nog genoeg binnen en das het belangrijkste!!
Hoop dat ze snel van de verkoudheid af is! We gaan het weekend weg naar Centerparcs en wilde voor het eerst gaan zwemmen met dr maar als ze zo is word dat helemaal niks.... das wel jammer.. maar ja.

Steef

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.