Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Tandjes?

Hallo

ik heb een vraag aan jullie. Mijn zoon is ruim 7 maanden en heeft al 2 tandjes. Dit ging eigenlijk zonder veel kwaaltjes. Nu is hij sinds ruim een week snachts erg onrustig. Hij wordt meestal rond een uur of 23.00 huilend wakker en is dan niet meer rustig te krijgen. Hij valt dan soms eventjes op mijn schouder in slaap en wordt dan weer krijsend wakker en raakt soms totaal overstuur en hysterisch. Dit gaat dan zo vaak 3 uur lang tot dat hij volgens mij totaal uitgeput in slaap valt voor paar uur lang. Ben bij de huisarts geweest en het zijn niet de oren. Heb al diverse tandmiddeltjes geprobeerd maar niets helpt. Herkennen jullie dit als tandpijn of is er iets anders aan de hand? Mijn zoontje was tot nu toe een goede slaper en een rustige baby, vandaar dat ik dit gedrag niet helemaal kan verklaren.

reacties en tips zijn heel erg welkom!

groetjes Luusy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
uma

uma

05-03-2009 om 13:19

Vingers

terwijl ze huilde stak mijn dochter haar vingertje in de mond en dan wist ik dat ze tandpijn had, misschien daar eens op letten?
het enige dat je kan doen om tandpijn draaglijk te maken denk ik is voor het slapengaan een suppo te steken. Perdolan of Junifen.
als je twijfelt kan je sowieso eens voor je zoontje naar bed gaat een pijnstiller geven hè, niet elke dag natuurlijk maar af en toe kan dat geen kwaad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.