Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Tandjes

Ja hoor, daar is 'ie dan... Het eerste tandje is in zicht!!! Met alles wat erbij hoort... Slecht slapen 's nachts, rode billen, huilen...
Wat deden jullie om te troosten???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Zeggik Nie

Zeggik Nie

04-04-2012 om 09:32

Wat ik deed

Voor de billen een dikke laag sudocreme en bij het verschonen een natte washand gebruiken ipv billendoekjes. Dit maakt mijn idee beter schoon.
Voor de tanden zelf zorgde ik voor genoeg bijtmateriaal. Bij de een was dat de ouderwetse bijtring uit de koelkast en een een ander kauwde bijvoorbeeld graag op een broodkorst.
En voor het niet slapen vrees ik dat er niet veel anders op zit dat troosten, knuffelen en bij je nemen. Misschien dat je een zetpil paracetamol kunt geven als de pijn te erg lijkt?

Aagje Helderder

Aagje Helderder

04-04-2012 om 09:47

Paracetamol

Ik gaf onze kinderen, als ze last hadden van pijn een zetpil paracetamol. of het nu door de tandjes kwam of iets anders. Bij tandjes heb ik eerst ook wel van die dingen van de drogist geprobeerd: van dat spul dat je op de pijnlijke plek moest smeren, de naam daarvan ontschiet me nu. Maar dat hielp niet genoeg, zeker niet bij oudste, die er echt veel last van had. Daarnaast ook de dingen die Zeggik Nie deed. Troosten en knuffelen is altijd fijn, dus ook bij pijn.
Aagje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.