Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Tandjes

Mijn kleine is bijna 6 maanden en tobt met tandjes. Rode wangetjes, diarree, huilerig, veel moe, kwijlen en veel kauwen op van alles. Nou is dat bekend en weinig aan te doen. Maar sinds een paar nachten is ie in de nacht ook in de weer. Ik dacht eerst dat het was omdat ie gewoon wat in de war was van zijn tandjes. Maar wat blijkt, nu twee nachten hem rond half 1 een half flesje drinken gegeven en dan slaapt hij wel door. En dat terwijl hij al 3 maanden doorslaapt.
Kan dit nu tijdelijk van de tandjes zijn dat ie dat weer wilt?? Of hoe moet ik het anders zien?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Pfff doorslapen!

Mijn dochter is al een jaar geweest en slaapt nog niet door... Nu ze tandjes krijgt (ja ze is erg laat) komt ze nog wat vaker. Wij maken er geen probleem van, ze heeft pijn en wil even bij papa en mama zijn. Ik zie t als iets tijdelijks. Ze zoekt troost en genegenheid, zouden wij ook doen wanneer we pijn zouden hebben, toch?
(ps: m'n dochter krijgt borstvoeding, dus kan niet teveel melk krijgen)

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rockingmom

Rockingmom

12-03-2013 om 09:56 Topicstarter

Oh zeker niet

Ik vind het zeker niet vreemd dat ie wat aandacht extra nodig heeft, dat hoort erbij. Vroeg me alleen af of meerdere bekend waren met dat ze dan ook opeens meer willen drinken. Hij drinkt sinds ie doorslaapt 4 flessen per dag. Met daarbij nu ook de nodige fruit en groente hapjes. Dus dat ie nu fles extra wil is ook geen probleem die speling heeft ie wel.

Gewoon

Dan zou ik zeggen, lekker laten gaan. Ik denk dat t tijdelijk is. Tenminste dat hoop ik hier ook

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.