Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Massi Nissa

Massi Nissa

17-07-2011 om 21:16

Testosteron?

Ik heb net zo ontzettend gelachen om zoon. Hij is vandaag precies vier maanden. Ik had hem gevoed op het grote bed en lag wat met hem te spelen. Ineens besloot hij dat hij wilde omrollen. Na enkele pogingen lukte het met zijn onderlijf (doet hij sowieso wel vaker tijdens het liggend voeden). Het probleem was duidelijk het bovenlijf en met name de armen - wat moet je daar nu precies mee? Minutenlang lag hij te worstelen tot hij ineens helemaal op zijn buik lag. Ik prees hem natuurlijk de hemel in en draaide hem na een poosje weer terug op zijn rug in de hoop dat hij het nog eens wilde proberen (of in slaap zou vallen, ook goed). In plaats daarvan begon hij vrolijke, harde kreten te slaken, steeds luider en hoger, om zijn triomf tot uitdrukking te brengen. Uiteindelijk viel hij in slaap in de klassieke overwinnaarshouding: armen in de lucht, benen wijd gespreid. Hoezo nurture? Ik heb een oermannetje.
Groetjes
Massi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
anna

anna

17-07-2011 om 22:06

Omdraaien

Wat schattig!
Hier schrok hij erg toen hij het voor het eerst deed

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic

Vic

18-07-2011 om 22:02

Ja hoor, een oermannetje

Wat leuk, en wat kan hij dat al vroeg! Dat is vast de testosteron, want ik herken het van de zoon van mijn vriendin. Haar oudste en mijn oudste zijn ongeveer even oud, en we hebben ons regelmatig verbaasd over de verschillen. Haar zoontje was heel vlot met van alles, en bleef ook maar proberen tot hij weer een nieuw kunstje had geleerd. En dan inderdaad heel triomfantelijk grijnzen en gillen Mijn dochter probeerde eens een keer om te rollen, maar als het dan niet lukte ging ze op haar dooie akkertje maar haar sokken uittrekken ofzo. Overigens is mijn jongste dochter meer een stoer meisje. Die bleef ook maar proberen en was heel vlot met alles. Ze had ook al met 7 maanden de eerste builen op haar hoofd, en stond met 8,5 maand naast de tafel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.