Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Massi Nissa

Massi Nissa

12-11-2011 om 14:27

Timmeren

Zoon (bijna 8 mnd) doet sinds kort iets nieuws: hij timmert. Hij pakt willekeurig iets vast en slaat ermee tegen iets anders - de grond, de spijlen van de box, de muur. En als hij niets heeft om mee te timmeren, roffelt hij met zijn voetjes op de grond of de boxbodem. 's Nachts word ik wakker en ligt hij weer boem-boem-boem met iets ergens tegenaan te meppen.
Vervelender is, dat hij die onbewingbare trap- en timmerneigingen ook heeft als ik hem voed (meestal liggend, omdat hij groot, zwaar en zeer beweeglijk is). Iemand nog een tip misschien? Iets in zijn handen geven werkt niet, dan timmert hij daarmee.
Groetjes
Massi
PS: Zit dat kickboksen er al zo vroeg in bij Noord-Afrikanen? Hihi.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sascha2

Sascha2

12-11-2011 om 16:48

Sokjes

Sokjes over zijn handen? Desnoods een maillot als hij die sokjes afkrijgt . Dan kan hij wat minder vastpakken en als hij dan toch timmert, dan klinkt het wat aangenamer?

Massi Nissa

Massi Nissa

12-11-2011 om 20:34

Ha!

Sokjes doe ik altijd aan de handjes als er teveel gekrabd wordt, maar het kan natuurlijk ook als bokshandschoentje .
Ik heb hem net weer gevoed en hij kan echt niet stil liggen. Dat doet hij alleen nog 's nachts (min of meer dan).
Groetjes
Massi

dc

dc

13-11-2011 om 12:04

Ja hoor

Hier al met bijna 7 maanden! Ik denk dat het te maken heeft met het ontdekken van het ding. Eerst even kijken of het eetbaar is en vervolgens even timmeren ermee

Massi Nissa

Massi Nissa

14-11-2011 om 21:02

Even?

Dat is het nu juist, dc, hij timmert niet "even". Hij ramt als een volleerde hooligan. Ik denk dat hij geniet van het geluid - de benedenbuurman waarschijnlijk niet.
Groetjes
Massi

dc

dc

14-11-2011 om 22:32

Aha

Nou, je weet dan in elk geval al wat je kunt kopen voor z'n eerste verjaardag. Een drumstel. Met headset.

Fiene

Fiene

15-11-2011 om 22:09

Hier ook

He Massi nissa, mijn meisje is ook dol op timmeren, ik lag me er rot om. Ik hoor het ook wel eens door de babyfoon, maar die zet dan uit, ik slaap namelijk beneden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.