Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
cecile_s

cecile_s

07-08-2010 om 18:24

Tommee tippee fleswarmer - welke winkel?

Ik ben op zoek naar een Tommee Tippee fleswarmer. Is die bij een (gewone - dus niet internet) winkel te koop? Zo ja welke? (heb via internet nog niets kunnen vinden)
Indien er geen landelijke keten die fleswarmer verkoopt, dan zoek ik een winkel in Utrecht, Bilthoven of Zeist e.o.
Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Toch internet denk ik

Ik heb hem ook gehad. Mijn man heeft ook alles afgezocht maar nergens te vinden. Wij hebben hem toen uiteindelijk in engeland via amazone gekocht. Hier in nl zoon tussen stekker gekocht. Daar is tommy tippie zoiezo veel goedkoper. Heb er daarna nog flessen, sterelisator ed. Gekocht. Helaas heb ik hem net verkocht. Hij staat ook heel af en toe op marktplaats.
Hoop dat je er wat aan hebt

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Winkel eindhoven

Volgens de website (http://www.babyplezier.nl/eten-drinken) zou deze winkel hem moeten hebben. Deze zit echter wel in Eindhoven...

Babyspeciaalzaak Babyplezier Willaertplein 9B 5654 LN Eindhoven Tel:040-2460646

cecile_s

cecile_s

12-08-2010 om 22:24

Mamalo en nanja

bedankt voor jullie tips. Ik ga wel kijken hoe ik het oplos. Maar gezien de beperkte reacties zijn er vast niet veel winkels. Misschien toch maar gewoon via internet. Eindhoven is te ver. En zo'n tussenstekker en kopen in Engeland vind ik ook zo'n gedoe.

Bedankt in elk geval.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.