Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
Massi Nissa

Massi Nissa

19-06-2009 om 20:35

Tweelingvraagje

Ik loop wat op de zaken vooruit, maar ik hoop binnenkort tante te worden van twee wolken (j en m, als er goed gekeken is bij de echo's). Wie weet er een geweldig, niet te missen, absoluut fantastisch cadeau voor een tweeling, dan wel twee kersverse ouders van? Mag rond de 150, 200 euro kosten.
Groetjes
Massi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jakiro

Jakiro

19-06-2009 om 23:19

Moeilijk hoor

Ik weet eigenlijk niet wat ik onmisbaar vond, wel wat ik absoluut niet nodig vond en waarvan ik blij was dat ik die niet had; een tweelingbox.
En verder zijn helpende handjes wel handig
En oh ja, als je een kledinglijn tegen komt boven maatje 80 met zowel jongens als meisjes kleding, wat dus wel bij elkaar hoort, maar niet exact hetzelfde is omdat het j/m is: kopen !!! (ik ben nog steeds op zoek, maar kan niks vinden)
En verder, 2 wipstoeltjes, 2 leuke kinderstoelen, eigenlijk gewoon alles wat voor een éénling ook leuk is.
Jakiro

Zag dit

Ik zag een luiertas voor tweelingen toen ik op zoek was naar iets. http://www.babeswithbabies.com/product_details.asp?product=Twice+as+Nice+Baby+Changing+Bag&product_id=2266 Geen idee of het handig is maar vond het wel een leuk idee.

Jakiro als je in het Engels googelt op clothes boy girl twins vindt je veel sites in Amerika. Ik vind alleen de kleren niet mooi die daar aangeboden worden. Is Petit Bateau niets? Die streepjes en zo lijkt wel veel op elkaar.

Succes met kopen Massi Nissa, niets zo leuk als kadootjes kopen voor iemand!

Mariel

Massi Nissa

Massi Nissa

21-06-2009 om 08:33

Jakiro en mariel

Bedankt voor de reacties! Mariel, luiertas is al aanwezig, weet ik toevallig. Wel prachtige tassen, trouwens, die koeientas vind ik zelf ook erg geinig.
Jakiro, er zullen ontzettend veel handjes zijn, gelukkig: de oma's staan bijvoorbeeld al te springen, haha. Goeie tip van die box, ik zal 't doorgeven. Wat betreft j-m-kleding: Petit Bateau is inderdaad een idee (maar wel prijzig). En Amerikaanse kinderkleding vind ik ook zelden mooi. Baby Gap wel (maar is ook erg aan de prijs).
Groetjes
Massi

Jakiro

Jakiro

21-06-2009 om 11:30

Vraagje

Wat ook wel erg handig is als tweelingmoeder is zo'n extra grote voedingskussen.
Als ze borstvoeding gaat geven, helemaal, want dan kan je ze heel makkelijk alletwee tegelijk voeden, maar ook als ze een fles krijgen.
Ik had én een kleine én een grote, maar heb alleen de grote gebruikt omdat die zoveel makkelijker was voor 2 kinderen.
Jakiro

Massi Nissa

Massi Nissa

22-06-2009 om 17:40

Jakiro, briljant!

Ze wil inderdaad bv gaan geven (als dat lukt). Ik had trouwens zelf ook zo'n groot voedingskussen en vond het ideaal. In de zwangerschap sliep ik er al mee (een been eromheen geslagen, anders kreeg ik van die slapende benen). Ik had er zo een met een soort boontjes vanbinnen, waardoor je hem makkelijk in alle vormen kon deuken. Of is dat standaard? Ik zal eens even stiekem informeren of zij al een voedingskussen heeft en welk formaat. Bedankt voor de tip!
Andere tips nog steeds welkom. In principe hebben ze echt al heel veel, dus een niet-praktisch, sentimenteel cadeau lijkt me ook prima. Ik heb al bedacht dat het misschien erg leuk is om een 'bon' te geven van een professionele fotograaf. Die maakt een prachtige foto van de twee wolken, die we vervolgens op canvas laten vergroten. Zoiets.
Groetjes
Massi

Tirza G.

Tirza G.

22-06-2009 om 22:54

Bv-gerelateerd

Als je nou nog iets bv-gerelateerds wil geven: het boek "Mothering Multiples" van Karen Kerkhoff Gromada. Te verkrijgen via LLL:
http://www.lalecheleague.nl/Boeken/Mothering-multiples/Detailed-product-flyer.html

Tirza

Jakiro

Jakiro

22-06-2009 om 23:26

Tirza (ot)

Waarom zeiden jullie nou 4 jaar geleden niet dat dit boek bestond ?
Had me heel wat uitvinden gescheeld (want kraamverzorgsters hebben nou niet écht verstand van tweeling borstvoeden)
Jakiro

Jakiro

Jakiro

22-06-2009 om 23:28

Sentimenteel kado?

Wat van een kadobon om haar zwangerschapsbuik met een week of 6 in te laten gipsen en daar een beeld van te laten maken?
Het is namelijk met geen mogelijkheid meer voor te stellen na de bevalling dat je buik ooit zo knoert- en knoertdik was....
Jakiro

Massi Nissa

Massi Nissa

23-06-2009 om 13:59

En weer bedankt

Ik ga eens even met mijn zussen en schoonzussen overleggen. Ik heb nu al een heel lijstje leuke ideeën (met dank aan jullie). Ik laat weten wat het geworden is!
Groetjes
Massi
PS: Jakiro, ik vind die buik zo mooi! Ik heb normaal weinig behoefte om andermans zwangere buik te betasten, maar ik moet me bij deze buik gewoon inhouden. Wat een wonder om zo'n gigantische, kogelronde buik te zien en om vier voetjes te zien en te voelen. De moeder zit ook de hele dag haar buik te aaien, en terecht.

Beschilderde stoeltjes

2 kleine houten stoeltjes beschilderd aan de hand van het geboorte kaartje?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.