Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op

Uitgerekend oktober 2023

Zijn hier nog meer dames uitgerekend in oktober? Zou misschien leuk zijn om elkaar hier te volgen.

Regendrup.

Regendrup.

06-05-2023 om 09:04 Topicstarter

Ben zelf nu 17 weken zwanger, half oktober uitgerekend. Ben heel benieuwd of het ook oktober wordt, bij de eerste werd het september bij ongeveer dezelfde uitgerekende datum.

Jaa ik. 18 oktober om precies te zijn  

Regendrup.

Regendrup.

06-05-2023 om 09:05 Topicstarter

Aviendha schreef op 06-05-2023 om 09:04:

Jaa ik. 18 oktober om precies te zijn

Aah wat leuk! Ik zit een weekje eerder.

bij mij werd t de eerste 41 + 3. Maar ik weet dat de tweede vaak sneller gaat dus ben benieuwd! Mijn zoontje wordt in augustus 2

Regendrup.

Regendrup.

06-05-2023 om 09:09 Topicstarter

Bij dochter ben ik eerder ingeleid, hoop dat het dit keer niet nodig is en dat de 2e zichzelf gaat aandienen. Lekker op het eigen tempo.

Hoe voel je je tot nu toe?

En spannend! Hoe vind je zoontje het, krijgt hij het een beetje mee? 
Dochter is vier, die is echt dolenthousiast haha. 

De eerste 3 maanden misselijk geweest, maar nu een stuk beter gelukkig. En jij? Heb het waarschijnlijk wel gelezen in de algemene groep hier maar weet het niet precies per persoon. In deze groep zal ik goed gaan opletten 😛

Wat super leuk dat je dochter zo enthousiast is!
We proberen zoontje te leren dat er een baby komt, en hij zegt ook wel steeds mama baby. En hij wijst op de echofoto en zegt baby. Maar hij denkt (of houdt zichzelf voor, haha) dat híj de baby is. Samen voor de spiegel wijst hij ook soms: mama, baby. En als ik bijv. mn trui omhoog doe met "kijk Zoontje, baby!" doet ie mn trui weer goed :')

Regendrup.

Regendrup.

06-05-2023 om 10:02 Topicstarter

Haha heerlijk, ja met 2 jaar is het natuurlijk wel wat lastig voor hem om te bevatten. Ik bevat het zelfs soms nog maar net

Haha ja ik lees ook mee in het algemene topic en schrijf er ook wel maar ik koppel het niet zo goed aan de namen. Ben benieuwd of dat hier beter gaat haha.
En sowieso ook of er nog meer mensen zijn! 

Eerste paar weken was ik wel een beetje misselijk, maar niet echt heel erg hinderlijk. Meeste last heb ik nu van jeuk (in) op mijn buik, niet uit te houden soms. En dus al wat last van mijn bekken. Merk ook als ik dochter optil, dat dat eigenlijk niet zo'n goed plan is. Meteen druk op mijn buik en wat steekjes soms. Maarja ik vergeet het  

En verder voel ik nog geen beweging, vind ik wel jammer. Bij de eerste voelde ik het al snel (toen lag placenta achter, nu voor). Hoop dat dat snel gebeurd. Al vond ik de bewegingen/schoppen op het laatst heel vervelend (dochter was zó druk in de buik. En nu nog steeds kan ze geen moment stilzitten haha).

Regendrup.

Regendrup.

06-05-2023 om 10:05 Topicstarter

Oh en die dodelijke vermoeidheid. Daar heb ik wel de pest aan haha. Ik haal 20.30 meestal niet eens, dan slaap ik al op de bank. Vanavond een feest dat pas rond die tijd begint. Dat wordt een middagdutje  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.