Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Babytijd Babytijd

Babytijd

Lees ook op
klaverblaadje

klaverblaadje

22-11-2010 om 21:23

Vanaf welke leeftijd geen morgenslaapje meer?

Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden en zit nu voor mijn gevoele ven in een lastige fase. Moet hij nog een slaapje doen s'morgens of niet?
Een paar keer heb ik het overgeslagen, maar soms is hij halverwege de ochtend echt kribbig. Dan slaapt hij 3 kwartiertjes, maar feest s'middags is zijn bedje.
Vanaf welke leeftijd deden jullie babies geen slaapje meer s'mo?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier

Bij mijn beide zoons was dat rondom het jaar dat ze van twee slaapjes naar 1 slaapje gingen. Ik merkte het idd aan dat ze best 's ochtends gingen slapen, maar dan 's middags idd een feestje in hun bedje maakte en weigerder te slapen. Dat schiet niet op. DAn duurt de middag veeeelste lang. Dus ochtendslaapje gaan verschuiven. Bij mijn oudste zoon heb ik dat verschuiven gelijdelijk gedaan. Bij mijn jongste zoon gewoon in 1 keer. Ipv 10.00 naar bed, om 13.00 naar bed. Na de boterham. De ochtend duurt dan opeens heeeeeel lang, maar heb gewoon een nieuw ritme gemaakt. Om 10.00 uur, wat eigenlijk slaaptijd was, lekker met een banaan een uurtje voor de tv. Daarna badderen, aankleden en in de kinderwagen zetten en boodschappen doen en een end wandelen. Kunnen ze toch wat uitrusten en is er afleiding. Dan eenmaal thuis een boterham en naar bed. Ging eigenlijk bij beide jongens verder zonder al te veel porblemen. je moet niet verwcahten dat ze zichzelf al die uren lief vermaken. daar zijn ze vaak toch te moe voor en worden kribbig idd. Zoek een nieuw ritme zou ik je aanraden.
Succes ermee, is altijd lastig zo'n overgangsfase

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.